Hyvää huomenta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katsura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katsura

Aktiivinen jäsen
26.05.2008
1 142
0
36
Mä heräsin tänään 3:30, puoli tuntia ennen herätystä yskimään, aattelin sitten etten enää jää petiin vaan vietän rauhallisen kiireettömän aamun.

Tallustin alakertaan ja hieraisin silmiäni, eteisaula täynnä koiran p*aa ja asianomainen nolona siinä nukkumapaikallaan, ihan hirveä haju. Oli sitten vielä tuuminut että samaan konkurssiin voi kusasta eteisen tuulikaapin ovelle, ettei se siinä varmaan enää paljoa paina. :whistle: Terassin ovi oli sepposen selällään, tää ainstaini kun osaa koplata sen auki sisäpuolelta vaikka ois lukossa, harmi vaan siellä sattui olemaan portti kiinni.
Se puoli tuntia meni siivoillessa. :xmas:

Voi että. Ei hyvä aamu olis ainakaan mun mielestä.

Mutta huomenta vaan! :wave: Pitkästä aikaa hyvin nukuttu yö takana, kohta vähän siivoilen tuota mein eteistä, kun siellä taas vaatteet hujan hajan ja kengät levitetty. Kaveri tuo muksunsa meille hoitoon n 10.30, joten siksi pitäis pikkasen saada kämppää kuntoon. Ei onneks tartte suurempaa siivousta käydä tekee. :)

kuullostipa mukavalta tavalta aloittaa aamu :D
itsehän sain nukkua 6.15 asti ja siitä lähtien oon kuunnellu pojan rutinaa... nyt kippasin sen takas sänkyyn, jos vaikka nukahtais päikkäreille...

Mun piti oikeesti hetki miettiä miten lähestyn sitä katastrofialuetta, ne kun oli semmoista ei mitään käsin kerättävää sorttia... Päädyin sitten pahviliippaan ja rikkalapioon.
:flower: :D

Huomenta :) Ei kuulosta kovin riemuisa aamu olleen koiranpaskaa siivotessa mutta ei se vielä ole täälläkään lähtenyt aamu sujumaan. Pitäs nyt edes lähteä laittamaan aamiaista mutta kun ei huvittas sitten yhtään ja pienimmäinen oli jo ominlupineen käynyt kaapista hakemassa rusinoita joita onkin sitten nyt pitkin asuntota :| mutta kun ulkona paistaa aurinko niin ei jäädä sitä nyt suremaan vaan hymyssä suin lauantai päivään :)

:hug: huomenta... hyrks..hajuhermoja kutittava herätys :hug:

Mie heräsin taas yökkäileen tunti sitten ku röörit tukossa varmaan 5kuukautta putkeen ja räkää pukkaa(allergiaa?).

aamukahvi nenun eessä..ei siivousta ihan lepoa vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Meillä alkoi sit siistimmin kun sulla, tuon ihmistaimen jätökset pysyy sentään vaipassa :xmas: Huomenta vaan!

:D :D
Hmm, tuo meidän hännällinen 8kk tarttisi vissiin kanssa vaipat, sillä kun tuntuu yllättävän noita pahemman luokan hätiä keskellä yötä. :whistle:

Yhteistyössä