Hyvää huomenta vaan kaikille...!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
Meillä kuopus päätti sitten herätä ennen kuutta...
että näin lähti meidän äitienpäivä liikkeelle..
mies vielä nukkuu kuten esikkokin...
päätäkin särkee (eikä johdu krapulasta)
niskat vissiin taas jumissa...

tuntuu että kaikki vastustaa tänään... \|O \|O

Mutta hyvää äitienpäivää silti kaikille... :flower:

Huomenta ja hyvää äitienpäivää!

Tyttönen heräsi reippaana jo 5.20 ja nyt on poikanenkin hereillä.
Junaradan rakennus hommiin ryhdytään juuri.
Poikanen oli tehnyt pienen kuivakukkakorin ja kortin kerhossa.

huomenet täältäkin :)

Lapset heräs jo kuuden maissa ja touhusivat puoli tuntia keskenään sitten ei tyttö enää jaksanu odottaa vaan kävi varovasti herättämässä. Sitten Poika toi lahjaa ja tyttö korttia mulle sänkyyn.
Tyttö oli tehnyt vanhasta puuhelmi kaulakorusta mulle "tuunatun" version. Eihän se mulle kaulaan mahtunu, mutta tein siitä käsilaukun koristeen ku ajatushan se on tärkein :heart:

Niin ja poika oli jostain kurkkupastilli rasian löytäny ja tyhjensi siitä kaikki paitsi yhden ja antoi sen rasian sitten mulle lahjaksi =) Aika hyvin 2 vuotiaalta että hoksasi tämän lahjojen antamis idean.

meillä ei mene ihan noin :/
Minä heräsin ensimmäisenä ja koitin odotella..no mitään ei tapahtunut miehen osalta niin nousin ja menin keittämään kahvit.Seuraavaks heräsi pienin ja mies vaan nosti sen sängystä pois ja sano että mene äidin luo...
No sit esikoisen kanssa siinä touhusin kun halus piirtää mummolle ja koitin miehelle sanoo että heräisi pienintä kahtomaan..mitään ei tapahtunut..käänsi kylkeään. :ashamed: Mulla on niin surullinen olo että sydämestä asti kourasee tuo tunne.En kai minä sitten ansaitse edes yhtenä päivänä mitään erikoisempaa.
Nyt se sit nousi ylös,en saanut äitienpäivän toivotuksia..en mitään.

Mutta Hyvää Äitienpäivää teille kaikille muille :flower: :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 07:28 olkaa onnellisia kirjoitti:
Minä heräsin ensimmäisenä ja koitin odotella..no mitään ei tapahtunut miehen osalta niin nousin ja menin keittämään kahvit.Seuraavaks heräsi pienin ja mies vaan nosti sen sängystä pois ja sano että mene äidin luo...
No sit esikoisen kanssa siinä touhusin kun halus piirtää mummolle ja koitin miehelle sanoo että heräisi pienintä kahtomaan..mitään ei tapahtunut..käänsi kylkeään. :ashamed: Mulla on niin surullinen olo että sydämestä asti kourasee tuo tunne.En kai minä sitten ansaitse edes yhtenä päivänä mitään erikoisempaa.

Meillä mies toimi ihan samoin,mä oisin halunnu nukkua kun oon nukkunu koko viikon niin huonosti kun nuorimmainen tekee poskihampaita. Mies ollu viikon lomalla mutta kertaakaan ei tytön kanssa ole valvonut,aattelin että josko sitten äitienpäivänä saisi nukkua,mutta pah...5:12 näytti kello kun nousin ylös kuopuksen kanssa.

Hyvää äitienpäivää kaikille myös minulta

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 07:28 olkaa onnellisia kirjoitti:

meilläkin mies jatkaa uniaan ihan tyytyväisenä enkä mä edes kuvitellu saavani nukkua pitkään ku en ole ennenkään saanu, mutta noi lasten touhut onneksi piristää ja auttaa unohtamaan tämän väsymyksen...

Huomenta!
Mies anto mun nukkuu seiskaan asti, se oli ollut yövuorossa. Sain kahvia, lahjan ja kortin, heräsin rauhassa ja nyt mies nukkuu. Isot riitelee keskenään ja vauva syö.

Huomenta ja hyvää äitienpäivää! :flower: :flower:
meillä vauva heräsi 7.50,esikko heräsi 7.30,ja tyttö nousi just äsken.
mies vielä nukkuu. :)
esikko oli tehny koulussa kortin ja pöytäliinan,hienoja oli. =)

hyvää äitienpäivää :flower:

ihme ja kumma, meillä minä heräsin tänään ekana, keittelinpä itelleni kahvit ja sain juoda ja syödä ihan rauhassa.
muksu heräsi juuri ennen kun lähdin töihin.
ihanan kortin sain (kerhosta) ja tietty hienon kukka askartelun. :)

mieskin nousi ja toivotti äitienpäivät, lupasi viedä syömään myöhemmin.

paistaa se aurinko joskus risukasaankin...

<br><br>

Huomenta ja Hyvää Äitienpäivää kaikille!

Minä heräsin jo seitsemältä, mutta menin takaisin sänkyyn lukemaan hesaria. Puoli kahdeksalta poika herättämässä isänsä ja vasta kahdeksan jälkeen minut 'herätettiin'. Poika oli tehnyt kortin ja painanut pieneen pöytäliinaan linnun kuvia. :heart: