Hyvää huomenta, palstaväki!

[QUOTE="vieras";24187360]Jokseenki öllö olo,oliskohan flunssaa liikkeellä?
Ulkoilua tiedossa tänään.
Kuinkas tuunaus etenee?[/QUOTE]

Materiaalit hankittu, ei vielä muuta valmista. Tänään illalla tulee vieraita, joten aikaisintaan huomenna ehdin aloittaa.

Minä heräsin aamulla jo viideltä, join kahvit partsilla, laitoin pyykit kuivumaan ja tein täytekakun jääkaappiin valmiiksi. "Töistä" tultuani peittelen sen kermavaahdolla ja mansikoilla.

Illalla tulee lasten perheet ja mies synttärikahveille. Huomenna vapaapäivä ja mattojen pesua :)

Huomenta!
Aamupalat ja kahvit känssa syöty ja juotu.
Uimakoulua myös odotellaan.

Milloin ap teillä alkanut uimakoulu? Onko lapsi edistynyt vai osasiko uida yhtään kun aloitti?
Kauanko kestää?

Kuukupin koeajoa :D suap nähhä onko kohta veret reisillä :laugh:

Tsemppiä, miulla se vaati ainakin jonkin aikaa harjotusta mut kyl se siitä.

Miun tekis mieli hypätä autoon ja käydä ostaa lapsille vaatekaapit. Sais itelle lisätilaa olkkariin kun siirrettäis hyllykkö, missä lasten vaatteet nyt on, takas olkkariin. Olipa selkeetä taas :)
Mut kuitenkin, ei niitä tänään saa kuitenkaan kun ne ei tavan autossa kulje eikä oo varattu laina-autoakaan. Plääh.
Oon välillä niin heti-tänne-kaikki-mulle että itteenikin ärsyttää =)

Huomenta..

Mä vihaan näitä aamuja kun jo herätessä on pahalla päällä.. :kieh: Mä taidan jonkin ajan päästä pakata muksun autoon ja karauttaa isolle kirkolle kirpparille..

Hyviä huomenia

Meillä syötiin just raparperipiirakkaa vahhtoutuvan vaniljakastikkeen kera.

Tänään ohjelmassa minulla puutelistojen tekoa ja miehelle listoitusta, ettei tule vettä tupaan eli kapyysiin.

Mukavaa päivää!

Huomenta :)

Auto paskana.. (todennäkösesti akussa vikaa ku tyhjentäny akun...)
Siivonnu oon tässä vitutustani pois, ku ei pääse hoitaa asioita... ( no pääsee joo.. mut en millää haluis kulkee bussilla :D :ashamed: )

ps. toi raparperipiirakan ohje on ihan paras :p

Huomenta! =)
Mä heräsin ihanan pirteänä ja ulkona paistaa aurinko.
Aion tänään siivota uudella imurillani (jep, olen oikeasti siitä älyttömän onnellinen kun edellinen oli semmonen lousku että päästi enemmän pölyä ilmaan kuin imi :D).
Ehkä käyn tervehtimässä ystävääni kirjastossa ja haen torilta mansikoita....

Tuntuu, että tänään on pitkästä aikaa enemmän energiaa kuin aiemmin ja maailma on avoin mulle!

Huomenta. :)

Töissä olen ollut nyt muutaman tunnin. Reilu viikko enää töitä ja sitten alkaa loma. Tänään tiedossa töiden jälkeen passin vireyttämistä, hiukan ostoksia ja illalla kasvimaalle. Laskuja maksoin jo pinon -mm. ylioppilaskunnan jäsenmaksun (opiskelija-alet, täältä tullaan! :D ). Jotain ruokaa pitäisi illalla tehdä, mutta mitä?

Yhteistyössä