Hyvää hoitopöytää ?!?!?!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostettava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostettava

Vieras
Eli kyselisin kokemuksia ... millaisen / minkä merkkisen hoitopöydän olette todenneet hyväksi ja toimivaksi ? Pitäisi hankkia enkä kyllä aio maksaa siitä mitään järjettömästi.

Minusta tärkeimmät kriteerit ovat olleet se että hoitopöytä on tai sen saa laitettua sopivan korkuiseksi, olen 160cm pitkä ja minusta on hankalaa jos hoitotaso on korkealla.
Toinen kriteeri on laatikot, ei avohyllyjä.

Ekalla ja tokalla oli tuollainen, kolmannen hoidin ilman hoitopöytää, nelosella oli miehen tekemä "seinälle taittuva malli" vessassa ja viitoselle ostin käytettynä lipastollisen hoitopöydän jonka taso irtoaa.

Ihan turhaan ostat koko kapistusta tilaa viemään. Vaipan voi vaihtaa missä vaan.... Mä ostin esikoisen kanssa, mutta toisen ja kolmannen kohdalla totesin täysin turhaksi.
Tämä siis minun mielipide, mutta jos halpaa etsit, niin Ikeassa on ainakin muutamia malleja.

Munkin mielestä hoitopöytä on täysin turha (vaikkei sitä tässä nyt kysyttykään). Itse esikoiselle ostin, ja myin sen sitten vähän ajan päästä käyttämättömänä pois. Mä kun tykkäsin ja tykkään edelleen vaihtaa vaipan lattialla tai sängyllä.

Vauva ei kovin kauaa siihen edes mahdu, joten käyttöikäkin on pöydällä lyhyt, toki siinä voi tavaraa säilyttää pidempäänkin.

Mutta tärkein kriteeri pöydälle on ehdottomasti mielestäni oikea korkeus, jotta itsesi on hyvä seistä ja vaihtaa selkä suorassa vaippaa, ettei joudu olemaan kenossa, jos pöytä liian matala.

Alkuperäinen kirjoittaja moi!:
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=51&toimittajaid=20

tuollainen meillä valkoisena, taisi maksaa 99e..olen tykännyt todella paljon!

mulla samanlainen jota olen nyt myymässä pois huutonetissä.kiva pienen tilan ratkaisu hoitopöydäksi:)

Meillä oli kirppikseltä ostettu hoitopöytä, jonka alla lipasto. Hoitotaso oli tosi tilava ja leveä ja siinä oli pieni laita toisessa reunassa, joten vaipat sai kätevästi ihan viereen. Vaatteet oli alla olevassa lipastossa. Hoitotason korkeus oli säädettävissä. Lipasto oli käytössä vielä sen jälkeenkin, kun tasoa ei enää tarvittu. 40 eur maksoin siitä käytettynä ja kahden lapsen jälkeen myin samalla hinnalla pois.

Meillä on taas ikean Hensvik-hoitopöytä/kaappi (http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S29828090 ) . Ihan ehdoton meillä ollut käytössä, saa vaipat,vaatteet ja muut tavarat hyvin mahtumaan siihen ja myöhemmin voi ottaa ton hoitotason pois ja käyttää sitä kaappina esim kirjoille ym. Koreja vaan hyllyihin niin pysyy nätisti tavarat siinä.

Meillä on Ikeasta ostettu, hyllymallinen hoitopöytä, josta saa sitten sen hoitotason pois kun ei tarvita. Kyllä meillä on ollut ehdoton, kun tuossa säilytetään vauvan vaatteetkin kaikki. Mun selkä ei myöskään kestäisi vaihdella vaippoja sängyllä tai lattialla, ja sitten tuo poitsu on niin vilkas, että ryömisi kyllä pakoon jos olisi lattialla:) Hoitopöydältä ei niin vaan karata.
Tosin nyt kun meille on tulossa toinen lapsi, niin tuo hoitotaso on otettava pois koska vie liikaa tilaa, käytetään sitten sitä vaan vaatehyllynä.

Uusimmat

Yhteistyössä