hyvä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suutelija?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suutelija?

Vieras
Millainen on hyvä suutelija?..
Seurustelen miehen kanssa -muuten menee kivasti, mutta mies ei mielestäni osaa suudella. Siis: Kokeilee ehkä kielellään, pussaa, mutta itselläni öklöttää. Haluan suudella intohimoisemmin; eli imutan jne. mutta ei se tunnu kivalta. Olenko siis itse huono suutelija- ja mies myöskin. Tuntuu, etä partneri suutelee laiskasti- ja saan vain hänen kuolaa suuhunsa..

Kertokaa mielipiteenne- ja haukkukaa jos siltä tuntuu.

Nainen.

Vaikee mennä sanoo kuka osaa ja kuka ei kun ei oo kokemusta teistä :) ainakin luulisin niin...

Mun yks tyttökaveri on ollu mun paras suutelukokemus. Hän osasi imeä ja käyttää kieltä... Hänellä oli pehmeät huulet ja sopivankokoinen kieli. Hän osasi liikuttaa kieltään, kietoa sen mun kielen kanssa ja jotenkin värisyttää kieltään..

Nykynen poikakaveri on kans ihan hyvä. Hän antaa tilaa mutta on itsekin aktiivinen. Exä oli surkee. Sillä oli tosi lyhyt kieli, mitä se kompensoi koittamalla työntää kielen mahdollisimman syvälle suuhuni. Ite en voinu vastata omalla kielellä tai mitään kun se oli vaan heti kieli ojossa niin paljon kun siitä lähti. Ja yks karmein kokemus on sellanen, joka kuolas ihan vitusti ja näykki leukaa.. YÖk.

Mut luulisin, että suutelukin on ihan molemmista kiinni. Ehkä joku mätsää esim mun exän kaa paremmin ja voi varmasti pitää häntä hyvänä suutelijana.

Eli, voisinko opastaa miestäni imuttamaan tai intohimoisemmin suutelemaan? En tiedä, miten hän itse kokee suutelun..

Yhden ainoan kerran olen kokenut suutelijan, joka sai minut Kirjaimellisesti näkemään tähtiä - ja hän tiesi sen itsekin.. !

On niillä eroa. Vain muutaman kerran eläissäni olen törmännyt mieheen joka pelkällä suudelmalla sai jalkani heikoiksi. Harmi, ettei näistä kumpikaan ollut aviomieheni.

Eroa on ja kovasti onkin. Muutama viikko sitten eräs suutelija sai väristyksiä vatsan pohjaan, ja se on todellakin harvinaista.
Oli onni että tiemme erosivat samantien...

kesällä erehdyin suutelemaan vierasta miestä, ja muistin vasta mitä olen kaivannut. Oma mies ei osaa eikä viitsi. Joo, muistelen vieläkin yhtä kesäiltaa ja mietin, onko kaikki nyt niin hyvin kuin pitääkin. Ehkä jotkut ihmiset vaan sopiiikin paremmin toisilleen ja osaa siksi suudellakin heti kunnolla yhdessä. Onneks ei tullut tilaisuutta enempään mullakaan.

Minulla on vähän sama ongelma, olen elämässäni suudellut ehkä paria miestä, jotka saivat perhosia vatsanpohjaan suutelulla. Nykyiseni ei saa.. Tuntuu että hänellä on aina kuolaa suu täynnä, inhoan ajatustakin ja olen sanonut asiasta useaan kertaan, vaikea vain sanoa niin että toinen tosiaan uskoo. Lisäksi inhottaa jos henki haisee, en tosiaan pysty kielareihin silloin, itse pesen hampaita usein ja juon paljon vettä, mies taas ei juo ikinä vettä. Kaipaan myös tuota ihanaa suutelua kun toinen hipaisee huulilla ja näykkii vähän ennen kuin aloittaa kunnolla, ilman märkää leukaa, poskia.... nyyyyyyh...

mulla joskus tuli rupi leukaan intohimoisesta suutelusta, kun miehen parransänki hankasi ihon rikki. Silloin harmitti, mutta ei yhtään niin paljon kuin nykyään. Mun mies vähän pussaa, pyh.

Kai se, miltä tuntuu, on myös tunteista kiinni. Olin pohjattoman rakastunut x:ääni. Ja hänen kanssaa suutelimme aina ja kaikkialla, sukat pyöri jalassa ja maailma hävisi ympäriltä. Niin upeeta suuteliaa en ole tavannut koskaan. Mutta muuten seksissä ei hän sitten niin kummoinen ollut.

Nyt puhutte asiaa.
Hyviä suutelijoita on harvassa. Keskinkertaisia on jonkin verran liikkeellä, mutta näitä huonoja limojia tuntuu riittävän. Löysä märkä kieli lipsuttelemassa huulia ei säväytä ketään. Liian lörppä alahuuli, joka kastelee koko leuan on ihnokki. Suudelman jälkeen ei pitäisi joutua missään nimessä pyyhkimään suupieliä/leukaa kuolasta.
Terävät, pienet huulet ja liian isolle avattu suu ... tuntuu, että syödäkö tuo mies pääni aikoo.

Viikset/parta jakaa naisia kahteen kastiin. Itse inhoan niitä viiksiä tunkemassa nenääni ja hankaamassa leukaa. Täydellinen suudelma on sellainen joka ei jätä jälkeä, mutta tuntuu taivaalliselta.

Kolme miestä olen nostanut huippusuutelijakastiin. Huh, mahanpohjasta ottaa vieläkin.

osaan suudella ja HYVIN. Mulla on pehmeen tiukat huulet ja ne saa naisen ihan villiksi kun suutelen niitten kanssa. Kerrankin yks nainen tunnusti että suudeltuaan minun kanssani eka kerran hänellä oli pimppi kastunut himosta. Tykkään suudella monella tavalla,kiihkeästi,hiotaasti,kuivasti,märästi,himokkaasti yms. osaan nuolla myös naisen alapäätä, ja hyvin...

Puhut asiaa SumppiSamppi.
Jumaliste, minun huippusuuteloon ei tunteita tarvittu, se vaan otti kainaloonsa ja sitten pussasi minulta jalat alta.
Hauskaa oli tietenkin pidetty koko illan.
Kuten sanoinkin..se oli loppuhuipentuma illalle. Luojalle kiitos edelleenkin.
Voi olla että kolmeen mahtuu minunkin huiput.........
On tullut muutamia matkan varrella ""maisteltua"".

Mutta sen vielä tässä sanon , että kyseessä oli ns.vanhempi mies(oikeinvanha)
Jos hän nyt tämän tietäisi mitä kerron, saisi ehkä slaagin.

heip!

Mulla on ollut sellainen onni, että ex-miehen ja mun suutelu oli täydellistä...niin-in ihanaa suutelemista ja huulet oli kuin luodut toisilleen. 5 vuotta sitä ihanaa suutelua kesti, mutta ei se yksin riittänyt.. ja tuli ero muista syistä...

Sen erän perästä en yhtä ihanaa suutelijaa ole kohdannut, pari lähes yhtä täydellistä.

Minua ovat monet miehet kehuneet hyväksi suutelijaksi.

Mikä tekee hyvän suutelijan?

Itse pidän alun tutkailevasta otteesta,huulilla hipaisuista huuleen arasti, sitten voimakkaammin, kielellä kokeilua: ""miltä huulet tuntuu"",
suutelua rytmikkäästi vaihellen,antaumuksella, himokkaasti, hellästi hyväillen, viipyen..,kielen kosketusta toiseen kärjellä,kiimassa ""nain"" kielellä suuhun, pikku suukkoja ja piiiitkää suudelmaa.

Siinä se on. Hyvä suutelija.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä