Hyvä uskoinen paska

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petynyt

Vieras
KYL ottaa päähän ja RANKASTI!!
Mul on ollu sellanen käsitys (ku sitä on täälki toitotettu), et kelan maksamasta äitiys/vanhempainrahasta sais osan takasi.. ja PASKAT!!
66?
Tukea maksettu n. 17500 veroa n.5000 ja takas tulee 66?, et älkää olko muut näin AASEJA ja uskoko et 22% veroprosenttillakaan sais mitään takasi, saati sit pienemmällä

Mulla on veroprossa ollut 20% aina kun olen kelasta äippärahaa tai kotihoidontukea saanut.. ja AINA olen joutunut maksamaan takaisin.. :kieh: noissa sosiaalietuuksissa, tai mitä ne nyt sitten ovatkaan, niin on aina suurempi prosentti kuin vastaavissa palkkatuloissa..

minä tein aina muutosverokortin ja sain veroprossan sosiaalietuuksillekin jotain 18% kun olin kotihoidontuella. Aina tuli 200 euroa takaisin. Aina kannattaa tehdä muutosverokortti.

mulla kans kun olen kotona on isompi veroprosentti! Ei kyllä tämä yhteiskunta lastentekoon kannusta!!!

Mulla vaikuttaa se kun en saa kilometrikorvauksia. Jos olen töissä käynyt normaalisti niin mulla on vähennyskelposiia kilsoja joku 3500egen edestä vuodessa. Kotona kun on niin ei saa mitään...Saisvat kyl tukea vaikka kauppamatkoja! :)

Yhteistyössä