Hyvä tuuheuttava vedenkestävä ripsari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suositelkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suositelkaa

Vieras
En halua pidentävää ripsiväriä, vaan tuuhentavan. Minulla on käytössä ikivanha YR:n vedenkestävä ripsari, joka on ollut hyvä, mutta on nyt ihan lopussa.

Suositelkaa jotain hyvää tuotetta tilalle.

Colose- heillä myynnissä aivan mahtava pidentävä valkoinen ripsiväri. Siihen päälle värillinen.
Olemattomista ripsistä saa mahtavat.
Netistä löytyy. Aivan huippu tuote.

Mulla oli pinkki Maybelline, ihan marketista. En löytänyt poistoainetta, jolla olisin sen saanut kunnolla pois hakkaamatta silmiä päästä. En ihan varmasti muista, mutta mielestäni oli tuuheuttava.

[QUOTE="Vieras";28934325]Colose- heillä myynnissä aivan mahtava pidentävä valkoinen ripsiväri. Siihen päälle värillinen.
Netistä löytyy. Aivan huippu tuote.[/QUOTE]

En halua pidentävää, vaan tuuheuttavan ripsivärin.

[QUOTE="Vieras";28934325]Colose- heillä myynnissä aivan mahtava pidentävä valkoinen ripsiväri. Siihen päälle värillinen.
Netistä löytyy. Aivan huippu tuote.[/QUOTE]

Kiitos sulle vinkistä. Oli ihan pakko tilata tämä! Työkaverin kautta olen tutustunut Colosen tuotteisiin ja ollut niihin supertyytyväinen, joten odotukset on korkealla ripsarin suhteen.

Kiitos sulle vinkistä. Oli ihan pakko tilata tämä! Työkaverin kautta olen tutustunut Colosen tuotteisiin ja ollut niihin supertyytyväinen, joten odotukset on korkealla ripsarin suhteen.

Tämä on kyllä upea ripsari. Myyjä meillä lopuksi vaan mainitsi et tällänenkin olisi.
Monet ripsarit lupaa mitä vaan mut ei ne toimi. Olen noita ylläolevia kokeilu ja pettynyt.

Tämä tuote on jyst sitä mitä lupasi.
Mahtavaa;)

Yhteistyössä