hyvä turvaistuin 4kk:selle????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkusiili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkusiili

Uusi jäsen
25.10.2006
3
0
1
mikä olisi hyvä istuin 4kk ikäiselle? meillä ollut käytössä britax römer babysafe, mutta alkaa käydä ahtaaksi 8,5kg tytölle. turvavyöt on isoimmalla ja menee just ja just kiinni! :whistle:

olen katsellut britaxin first class istuinta joka on 0-4vuotiaille...onko kellään kokemusta istuimesta, onko hyvä? entä turvallisuus? en löytänyt mitään hyvää infoa istuimesta netistä? :(

jos jollain hyvää kokemusta jostain isommasta turvallisesta istuimesta (brio, britax, maxicosi, graco tms...) kerro ihmeessä.

kiitos :flower: :flower: :saint:

Me jouduttiin siirtämään poika kaukalosta jo alle 4kk:n iässä kun on "vähän" reippaamman kokoinen kaveri.

Tuolloin ostettiin HTS BeSafeKid ja oli kyllä tosi hyvä istuin - kaltevuuden saa tosi makaavaksi. Ainoa ongelma on, että vaatii aika ison tilan autosta!

Heippa!

Omakohtaista kokemusta ei ole kuin tuosta Baby Safe Plus- kaukalosta, mutta muistelen, että tuon Britaxin First Class istuimen joutuu siirtämään "kaukaloiän" jälkeen kasvot menosuuntaan.
Britaxin Freeway taas on koko ajan selkä menosuuntaan ja sitähän saa käyttää jo ihan vauvoille, joten itse ehkä tuolloin valitsisin sen. Olen kuullut huhuja, että tuo Freeway olisi jäämässä pois myynnistä, joten voi olla, ettei niitä enää saa.

Yhteistyössä