T
Tönkkis
Vieras
Oma la lähestyy ja olisinkin kiinnostunut kuulemaan vinkkejä muilta, miten olette saaneet itsenne hyvälle ja luottavaiselle mielelle synnytykseen? Synnytyshän on kuulemma pitkälle mentaali-laji eli se millaisella fiiliksellä sinne sairaalaan lähtee ja siellä jaksaa olla on ensiarvoisen tärkeää. Mitä te olette "hokeneet" itsellenne? Mitkä mielikuvat ovat auttaneet?
Itse olen nyt tässä yrittänyt tolkuttaa itselleni, että lähes kaikki maailman naiset sen tekevät ja monet vielä monta kertaa. Jotenkin silti tuntuu, etten saa tähän nyt sellaista suhtautumista kun pitäisi ja koko homma kauhistuttaa. Jostain pitäisi löytyä nyt ehkä vähän huumorimieltäkin, etten olisi niin tönkköjäykkänä.
Kiitos kovasti avusta sisaret!
Itse olen nyt tässä yrittänyt tolkuttaa itselleni, että lähes kaikki maailman naiset sen tekevät ja monet vielä monta kertaa. Jotenkin silti tuntuu, etten saa tähän nyt sellaista suhtautumista kun pitäisi ja koko homma kauhistuttaa. Jostain pitäisi löytyä nyt ehkä vähän huumorimieltäkin, etten olisi niin tönkköjäykkänä.
Kiitos kovasti avusta sisaret!