Hyvä tilitoimisto espoossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";23163312]Hoidan tilit ja mammat, samaan hintaan!

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Yritä nyt jo käsittää urpå, että kaikki naiset eivät ole lesboja kuten sinä olet! :kieh:

Älkää hyvät ihmiset maksako itseänne kipeäksi isojen tilitoimistojen hinnoilla. Pienyrittäjän kannattaa íhan suosiolla valita tilitoimisto pienyrittäjän tarpeisiin. Isossa toimistossa on ylikoulutettuja ja ylipalkattuja asiantuntijoita, joiden osaamisen maksajiksi pienet asiakkaat valitettavasti joutuvat, vaikkeivät palveluja tarvitsekaan. Pieni toimisto jossakin kehä kolmosen ulkopuolella on hyvinkin varteenotettava vaihtoehto. Papereiden toimitus hoituu ihan yhtälailla postitse tai nykyaikana jopa skannaten, eikä tarvitse haskella parkkipaikkoja ja maksella parkkimaksuja. Pieni yrittäjä saa monesti pienestä toimistosta kiinteän kuukausihinnan ja siihen kuuluu kaikki tarpeellinen, kirjanpidosta neuvontaan. Tällainen toimisto on mm. TililKamu Oy.

Heips, mulla on kokemusta seuraavista toimistoista ja voin suositella molempia. Aina on hommat sujuneet niinkuin luvattu:
Www.alstyle.fi
Sekä
Www.advisorsfinland.fi
Olen toiminimiyrittäjä

Aika noloa mainostaa itseään keskustelupalstoilla. No, kertoo yrityksestä ja sen budjetista jotain..

Alkuperäinen kysyjä haluasi tietää hyvästä tilitoimistosta, ja minä kerroin käyttämästäni tilitoimistostani. Heität syytteitä noin vain, sinulla on varmaan jotain näyttöä myös?

Sitä paitsi olen vaihtanut tilitoimisto Broms:iin, tuo Enpec on omistajavaihdon myötä huonosti hoidettu.

Vinkkejä?? Olen laittamassa toiminimeä, ei montaa maksutapahtumaa kuussa. Kaipaan hyvää ja edullista tilitoimistoa, netistä on tosi vaikea löytää...

Itselläni yritys myös Espoossa ja kilpailutin puolivuotta sitten yrityksemme kirjanpidon http://www.kilpailutatilitoimisto.fi/fi/ sivuston kautta. Tarjouksia tuli aikamoinen määrä, josta viiteen tutustuimme tarkemmin. Päädyimme kuitenkin keravalaiseen tilitoimiston nimeltään MST-Yhtiöt Oy, jonka hinnoittelu oli edullisin ja lisäksi heidän palveluihinsa kuuluu aineiston haku eli tulevat kerran kuukaudessa käymään paikanpäällä. Tilitoimiston ei siis tarvitse olla samasta kaupungista välttämättä, varsinkaan kun PK-seudulla tuntuu hinnat vaan olevan aika paljon tyyriimmät kuin Kehä III:sen ulkopuolella. MST-Yhtiöiden sivulta löytyy jopa heidän hinnastonsakin julkisena, josta pystyy jo tekemään nopean vertailun. http://www.mst-yhtiot.fi/hinnasto/

Vaikka hinta oli yksi tärkeimmistä valintakriteereistä niin olemme olleet erittäin tyytyväisiä valintaamme. Hinta ei näköjään kuljekaan puhtaasti palvelun ja ammattitaidon kanssa käsikädessä.

[QUOTE="Henrik";24179962]Olen Kirjanpito – Tilitoimisto Enpec, Espoo | Taloushallinto helpoksi :in tyytyväinen asiakas. Säästin selvää rahaa kun huomasivat erään seikan josta en tiennyt. Heillä on myös pien- ja uusyrittäjille valmiit paketit kiinteällä hinnalla.

Tiedätkö pakettien hinnoista?[/QUOTE]

Jos haluat lisä jännitystä yrittäjyyteen tai verottajan kanssa on Enpec oiva valinta. Ei voi kyllä suositella, kun mikään ei toimi niin kuin on sovittu. Ja kirjan pitäjään tulisi voida luottaa. Älkää tehkö samaa virhettä kuin me teimme.

Yhteistyössä