R ruokaa Vieras 26.10.2010 #1 Olen katsellut työpaikalla kun kaveri vetää melkein jokapäivä viisi portin lihapiirakkaa taikka 2 pakettia makkaraa (8kpl) onko tälläinen hyvä päivällinen?
Olen katsellut työpaikalla kun kaveri vetää melkein jokapäivä viisi portin lihapiirakkaa taikka 2 pakettia makkaraa (8kpl) onko tälläinen hyvä päivällinen?