P Pusse Vieras 13.05.2010 #2 Jeee!! En periaatteessa edes seuraa, mutta väkisinkin tuon Antsan hehkutuksen kuulee kun mies katsoo =)
Jeee!! En periaatteessa edes seuraa, mutta väkisinkin tuon Antsan hehkutuksen kuulee kun mies katsoo =)
sähköpaimenkoira Aktiivinen jäsen 23.11.2008 6 105 3 38 13.05.2010 #5 Alkuperäinen kirjoittaja jee!: Joko se loppui? Click to expand... Joo. Periaatteessa en seuraa, mutta nyt olisi hyvä tekosyy juoda D-lohkon kiekkokalja! (Harkinnassa..)
Alkuperäinen kirjoittaja jee!: Joko se loppui? Click to expand... Joo. Periaatteessa en seuraa, mutta nyt olisi hyvä tekosyy juoda D-lohkon kiekkokalja! (Harkinnassa..)