Hyvä seksi antaa virtaa arkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettynyt

Vieras
Terveydeksi! = eli tos uusimmassa Apteekin asiakaslehdessä on toi juttu sisäsivuilla otsikolla "Voimaa ja iloa seksistä"...

Luitteks kukaan sitä... Mitä mieltä olitte??

Mä pyysin miestäni lukemaan sen jutun (että hän ymmärtäs mua) koska olen mieheni vuoksi joutunut kärsimään tässä liitossa seksittömyydestä jo vimpat neljä vuotta,
mutta hän vaan tokaisi luettuaan sen, että "- Olipa yliampuva juttu, aivan kuin seksi olisi tärkeämpää kuin nukkuminen tai syöminen. ja kaiken huipuksi myös nykyvauvoilla ja vanhuksilla."

Musta toi juttu oli ihan asiaa mun mielestä, mut miehen siis ei, eikä hän vieläkään ymmärrä siis että tää satuttaa mua kun ei voida koskaan kosketella edes toisiamme... :(

Mä en enää jää suhteeseen, jossa ei ole seksiä. Se on ihan yhtä perkelettä, kun ei saa lämpöö eikä lempee - eikä sitä saa myöskään hakea muualta.

Mä en usko, että terve mies olis neljä vuotta p***matta. Kun ei noi tunnu pystyvän olemaan ilman ees kahta viikkoa...

Oikeesti en käsitä miten kukaan voi elää seksittä tai etenkään koskettelematta ja saamatta hellyyttä ja lämpöä 4v?! En tarkottanu millään pahalla kyseenalaistaa, mutta minulla on nykyinen ja suht.tuore mies jotenkin kylmänkiskoinen ja pää meinaa hajota kun ei mitään lämpöä ja läheisyyttä ole, seksiä saa kyllä suoritteena, mutta se on laiha lohtu! Tunnen itseni niin huonoksi ja epäkelvoksi, etenkin kun käsittääkseni meidän pitäisi elää suurinta huumaa ja rakkauden aikaa! Miestä asia ei tunnu vaivaavan:(

Olen ollut saman miehen kanssa jo pian 28 vuotta. Meillä ei ole ap:n ongelmaa mutta ihan mielenkiinnolla olen seurannut nykymiesten haluttomuutta esim tältä palstalta luetuista kirjoituksista ja ihmettelen syvästi. MISTÄ mahtaa johtua se haluttomuus jota on yllättävän paljon? Onko sitä tutkittu. Miksi siitä ei puhuta samalla tavalla kuin naisten vastaavasta ongelmasta? Miksi miehet eivät jo aukaise suutaan ja kerro mistä kiikastaa kun tiedossa kuitenkin on, että se on lisääntynyt ongelma miesten keskuudessa?

Kiva että on vastauksia näinkin paljon... Joo, ikävä että miesten "haluttomuudet" painetaan villaisella, niistä ei puhuta. Naisten täytyy jaksaa kyllä miehen kanssa vaikkei tältä saa mitään lämpöä :( mutta autappa jos ois toisinpäin, silloin miehillä muka syy tehdä vaikka mitä ratkaisuja koska eivät jaksa kiltisti odottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja gytt:
Täällä eletään kans,"vasta" toista vuotta ilman.Selsi loppu kun seinään kun naimisiin mentiin,miestä ei vaan kiinnosta? Minkäs teet kun muuten rakastaa

Niin... mutta rakastaako? Mulla oli seksin suhteen laimea suhde, mutta siedin vähäistä seksiä, koska rakastimme toisiamme. Suhde oli hieno ja mies sitoutunut. Sellainen kiltti, josta ei koskaan kellekään tulisi mieleen, että se pettäis. Mutta niin vaan yksi päivä se rakastui toiseen ja lähti. Noin vain.

Se oli tosi hyvä juttu.
Luin eilen sen ja aattelin ihan samaa että näytän sen ukkokullalle.
Että ymmärtäis myös paremmin mua...

Ja olen ehdottomasti samaa mieltä mitä siinä lehdessä oli.
Se on suola ja sokeri...Tuo seksi.

Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Se oli tosi hyvä juttu.
Luin eilen sen ja aattelin ihan samaa että näytän sen ukkokullalle.
Että ymmärtäis myös paremmin mua...

Ja olen ehdottomasti samaa mieltä mitä siinä lehdessä oli.
Se on suola ja sokeri...Tuo seksi.

jokos näytit, mitä sanoi?

Yhteistyössä