Hyvä ripsiväri joka ei varise?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiqustiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ikisuosikki: Lancome Definicils, joka muutenkin hyvä. Tärkein ominaisuus kuitenkin minustakin se varisemattomuus.

Uudessa marcarassa kannattaa aina käyttää sitä konstia, että pyyhkii ylimääräisen ripsivärin harjasta kasvopaperiin.

No mulla on nyt pidemmän aikaa ollu käytössä Lumenen Blueberry curl vedenkestävänä. Tykkään.

Itse olen himomeikkaaja, eli omistan tukuttain paljon enemmän meikkejä kuin tarvitsisin:) Tykkään Lumenen tuotteista esim.meikkipuuterit parhaita, mutta yhtäkän Lumenen ripisiväriä en voi sietää sen takia että sotkeentuvat luomiin ja varisevat. Minkään muun ripsivärin kans ei samoja ongelmia... Mun suosikki on vuodesta toiseen ricilsin sellainen ohut putkilo. Ihan paras, erottelee ainoana ripsivärinä ripset kauniisti ja tekee ripsistä muutenkin ihan mielettömät.

Eli Ricils!

Mulla ei oikein koskaan ole mikään ripsiväri varissut tai levinnyt luomille. Jos luomet rasvoittuvat herkästi, ripsivärikin suttaantuu.

Mä olen ollut tosi tyytyväinen Diorshow Extase -ripsariin.

mulla toimii kanssa toi blueberry curl vedenkestävänä tosi hyvin! Ei varise eikä valu poskille sateessakaan. Viimeisin ostokseni on Isadoran waterproof extra volume-ripsari, tuntuu kanssa toimivan hyvin! Vedenkestävän poistaminen ripsistä onkin sitten jo toinen seikka..

Tosi monta ripsaria kokeilleena voin suositella Rimmelin Glam'Eyes-ripsiväriä. Mulla herkät silmät, joten ei kestä yhtään varisevia ripsareita. Monet ripsarit myös leviää yläluomelle, mut tää ei koskaan :) Tällä ripsarilla tulee myös parhaimman näköinen lopputulos.

Ripsipidennykset. Ei varise, leviä tms. Loistavat, tosin täytyy löytää hyvä tekijä, huonoilta todella huonoa tulosta! Ollut jo reilun vuoden, enkä ihan heti ole kyllä luopumassa! :)

Yhteistyössä