kysymys teille, joilla on sensai38-ripsiväri...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hieman pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hieman pettynyt

Vieras
miten kauan teillä kestää sensai38 ripsiväri ja millaisessa käytössä?

itsellä on jokainen putkilo loppunu noin kuukauden-kahden käytön jälkeeen. tai ei varsinaisesti loppunut, mutta väri on menny paakkuun, eikä irtoa harjasta kunnolla, vaan jättää ripset klimpiksi..onkohan mulle vaan sattunut aina joku maanantain susi-versio, vai missä mättä!? luulisi, että sillä hinnalla saisi ripsarin, joka kestää sen 3kk menemättä huonoksi. :/ käytän ripsaria n. 5x/viikko ja suljen putkilon aina huolellisesti, eli ilmaakaan ei ole saanut.. :/

Ainakin harja pitäisi puhdistaa huolellisesti vaikka joka kerran jälkeen. Pyyhkiä siis kunnolla ylimääräiset paperiin. Ainakin minulla se auttaa klimppisyyteen. Mutta kyllä se taitaa myös vähän kuivahtaa ajan myötä. Nyt vasta vuosien jälkeen on mulla kokeilussa vaihteeksi Lancomea. Saa nähdä kuinka käy.

onko ollut käytössä pieni vai iso? itse meikkaan noin joka toinen päivä ja pieni kestänyt 3-4kk ja ihan loppuun asti pystynyt hyvänä käyttämään. ja tärkein ripsivärin säilymiselle on ettet vetele sitä edes takas niin että sinne pääsee ilmaa. vaan otat väriä pistät ripsiin ja otat nopeasti lisää väriä ja pistät ripsiin. jos ymmärrät mitä meinaan... eli ei saa jäädä vetelemään edes takas sitä ripsiharjaa purkissa.

Mulla ollut käytössä kumpaakin kokoa ja oon käyttänyt jo vuosia eikä mulla ei oo ainakaan koskaan mennyt klimppiseksi. Käytän ripsaria joka päivä ja välillä lisäänkin ilatamenoihin, ja on aina pysynyt hyvänä sen 3kk. Toki loppu ajasta alkanut kuivahtamaan, mutta musta hyvä niin, niin oon muistanut vaihtaakin sitten aina uuteen.

Mulla on sama juttu nykyisen mascaran kanssa. En oo kovin kauaa käyttänyt ja ihmettelin just mikä mättää. Kun oon käyttänyt jo yli 5v. samaa merkkiä ja aina oon ollut tyytyväinen. Edellinen oli pidentävä ja kesti ihan hyvin sen kolme kuukautta ja vähän ylikin ja nyt käytössä perus-sensai38 ja tuntuu kuivuvan ennenaikojaan.
Toivottavasti seuraava toimii paremmin. Muuten en tiedä mistä löydän uuden luottomascaran, joka pysyy työmatkat ja vaihtelevat työolosuhteet ;)

perinteistä pikkuharjaista tarkoitan.. enkä pumppaa harjaa. sen verran tietysti harjaa kastan, että otan lisää väriä kun tarvitsee laittaa ripsarit toiseenkin silmään..
tosi ärsyttävää. uusimman putkilon ostin maaliskuun puolessa välissä ja jo nyt tuo harja on mennyt ihan klimppiin, ne "karvat" toisiaan vasten ja se ns. suti on ihan vaan pötkylä :/ muuten ois niin huippu ripsari, kun ei varise eikä leviä, mutta tulee kyllä tosi kalliiksi ostaa puolentoista kuukauden välein uus..

Täällä sama juttu! Pitkään jo ollut jo ongelma sensain kesto. kysyinkin siitä viimeksi sokoksen myyjältä,että mikä mättää kun kestää mulla vain sen max.2 kk. Ennen ei ole ollut näin,iät ja ajat samaa käyttänyt. Myyjä ei osannut kertoa vastausta. Mulla kesti se malli missä on kaareva harja pisimpään,n. 4kk,mutta yleensä mulla on pidentävä ja kestää tosi pienen hetken. Harmittaa maksaa siitä,mutta kun vaan niin tykkään siitä. Et ole siis ainoa,jolla käynyt näin.

minulla on aivan sama juttu ollut jo useamman putkilon kanssa. Veikkaan, että sitä koostumusta on muuettu niin, että se kuivuu, jolloin asiakas ostaa nopeammin uuden. Voi kun joku osaisi suositella jotain muuta merkkiä, joka olisi kuitenkin ominaisuuksiltaan samanlainen.

Yhteistyössä