HYVÄ rintapumppu?käyttökokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
pumppu hakusessa, enkä osaa päättää millanen olisi hyvä kun ei ole aikasempaa kokemusta. Eli mitä merkkiä suosittelet, ja käsi-vai sähkökäyttöinen? plussat,miinukset? kiitos jos joku jaksais vastata :)

mulla on vanhempi ainun pumppu, toimii verkkovirralla ja pattereilla, saatavana myös käsiveivi.
pitäskin haalia osat kasaan ja laittaa myyntiin kun viimein on viimeinenkin lapsi vieroitettu rinnasta.

tutkailin vanhoja keskusteluja kun olin itselle pumppua hankkimassa ja aventin pumppu on kyllä monen mielestä ollut paras. ostin sitten aventin sähköpumpun ja on ollut oikein hyvä, siinä on osat mukana, jotta voi käyttää myös käsipumppuna, mutta sen verran huonosti herun pumpulle että ei tahdo käsin jaksaa pumpata tarpeeks kauan

Mulla oli Avent isis sähkökäyttöinen, toimii verkkovirralla, pattereilla tai käsikäyttöisenä. Mulla tuli maitoa todella paljon 1-tyypin diabeteksen vuoksi ja jossain kohtaa pumppailin joka ilta pakkaseen maitoa. Kertaakaan ei sattunut mitenkään eikä muutenkaan mitää pahaa sanottavaa kyseisestä pumpusta. Sairaalan sähkökäyttöinen pumppu oli mun mielestä huomattavasti rajumpi. Pumppuun säädetään itse rytmi, jolla haluaa sen pumppaavan. Mukana tulee lisäosia. Mun kyseinen pumppu lainassa tällä hetkellä, kun itsellä ei ole käyttöä.

Mulla on tommone käsipumppu mikä on "vedettävää" mallia, siinä tarvii molemmat kädet ja ottasin kyl semmosen vähä edistyneemmän ainaki eli mitä voi yhellä kädellä käyttää. Kirpparilta ostin 5e mut en muka raski maksaa 5-10e kirpparilla semmosesta toisesta ku tuo on kuiteki jo itellä ja maksimissaa kerran yössä tarviin :)

[QUOTE="äiti";23973283]Käsikäyttöinen. Todella hyvä. Heruu hyvin, helppo käyttää, osat irrotettavia ja konepestäviä.[/QUOTE]

Sama, sen pari kuukautta mitä tarvisin tätä oli ihan huippu ostos. Kokeilin ainun sähköistä nänninrepijää kaverilta ja sillä ei saanut mitään irtoomaan.

Erittäin paljon kokemusta. :)

Suosittelen Aventin Isistä. Ja nimenomaan käsikäyttöisenä.

Mulla on kokemusta Aventin isiksestä käsikäyttöisenä sekä sähköisenä, Lansinohin käsikäyttöisestä sekä Medelan sähkökäyttöisestä. Jos toisen käden kokemus kelpaa, niin just lainasin tota Lansinohin pumppua kaverille, koska vaikka sekin kalpenee tuolle Aventille, aina se Ainun voittaa..

Kahden lapsen kokemuksella: AVENT ISIS KÄSIKÄYTTÖINEN! Suosittelen. Helppo kasata, putsata, käyttää. Onnistuu yhdellä kädellä. Herumisen kanssa mulla oli alkuun ongelmia, mutta sujuu oikein hyvin kun imettää samalla vauvaa toisesta rinnasta ja toisesta pumppaa.

Esikoisen kanssa käytin paljon kun neiti lopetti yösyömiset hyvin aikaisin ja rinnat täyttyi kipeäksi asti maidosta. Oli pakko pumpata aamutunneilla tyhjäksi. Äkki oli purkki täysi.

Nyt toisen kanssa olen alkuun pumpannut, jotta jääkaapissa olisi "hätävara" aina saatavilla jos tarvitsee. Nuorin nyt 8kk ja en ole vähään aikaan enää pumpannut. Tissillä pikkuinen onneksi kuitenkin vielä viihtyy:)

Minulla on Avent Isis myös, mutta sanon, että käsin lypsäminen on paljon tehokkaampaa, kun on oikea tekniikka, eikä tarvitse vaivaantua osien pesun kanssa. Minä pidän pumppua turhana.

Olenkohan ainoa jolla löytyy Emman käsikäyttöinen pumppu. Aluksi sain kaverilta Ainun käsikäyttöisen, mutta hajosi tiitterän käytön tuloksena ja patistin ukon ostamaan uuden pumpun. Toi tuon Emman, tai olla halvin. Ihan hyvin toimi molemmat mulla, mutta herumisen kanssa ei kyllä ole ongelmia ollutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mietteissä;23973566:
missä noita aventin sähkökäyttöisiä myydään? kalliita??
Onko oikeesti tarpeellinen, mulla kun tuo imetys ei ole oikein ikinä onnistunut...

Maksoin omastani jonkun satkun, tilasin Briteistä.

Mut oikeesti... se oli huono. :D Paljon parempi joka mielessä on käsikäyttönen versio samasta pumpusta (maksaa tarjouksessa 49 e). Parempi imutehokin tuossa käsikäyttösessä. ;)

Yhteistyössä