Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:mitä silikaatteja??!!
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:Ootko kokeillu biothermin tuotteita?
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:Ootko kokeillu biothermin tuotteita?
Toimiiko? En ole kokeillut.
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:Ootko kokeillu biothermin tuotteita?
No mä en varsinaisesti tota arpivoidetta ole kokeillu, mut kosmetologi kehu sen hyväks. oon kokeillu bio:lta sitä rinta voidetta ja se on auttanu hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:Ootko kokeillu biothermin tuotteita?
No mä en varsinaisesti tota arpivoidetta ole kokeillu, mut kosmetologi kehu sen hyväks. oon kokeillu bio:lta sitä rinta voidetta ja se on auttanu hyvin.
Näitä saa vissiin apteekista?
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:ilmeisesti sieltäkin. mulla oli ainaski hinnan arvoista =)
Alkuperäinen kirjoittaja HUOM!:halvemmalla kun apteekista voisit saada esimerkiksi Sokkarin Emotionista tai vastaavista paikoista! Laadukkailta kemppariosastoilta siis.