Kiitos vastauksistanne, niissä oli hyviä huomioita monessakin.
Minusta Elli sanoi jo aika hyvin tiivistettynä millainen on hyvä rakastaja, siihen ei hirveästi ole lisäämistä.
Nippe myös oli hyvin huomioinut hyvän rakastajan ominaisuuksia. Mainitsit myös tuon nettitreffitilanteen outouden ja mahdollisen epäonnistumisen. Tuo tilanne on varmasti monelle hyvin tuttu ja todellinen, sitä en kiellä.
Itse kuitenkin näillä nettitreffeillä olen ollut hakemassa seksiä, sitä, että kaksi aikuista itsensä tuntevaa ihmistä voisi nauttia toisistaan ilman velvollisuuksia. Sitä että pystyisi kerrankin antautumaan viettiensä vietäväksi. Ilmeisesti tämä on monelle vaikeaa. En odotakaan, että mies olisi tunteeton panokone, jolla viisari värähtää sillä silmänräpäyksellä kun nainen astuu samaan huoneeseen. Mutta toivoisin, että miehellä olisi itsetuntoa niin paljon, että ei tarvitsisi itseään korostamalla päteä, vaan voisi sanoa, että en tiedä olenko kummoinenkaan rakastaja jos itse tietää ettei rakastajan taidot ole ihan parhaimmasta päästä. Tässä kohtaa olenkin usein kallistunut siihen ajatukseen, että moni mies ihan oikeasti elää harhaluulossa, eli uskoo tosiaankin olevansa loistava rakastaja.
Myönnän kyllä, että tämän harhakuvan syntyyn on varmasti syytä meissä naisissa aika paljon ja minussa varsinkin. En saa itsekään sanottua minuuttimikolle, että ei tämä nyt mennyt ihan niin kuin olisin toivonut tai että kokeillaanko nyt minun tapaani. Minulla ei kertakaikkisesti ole rohkeutta (vaiko sydäntä) moittia kenenkään seksitaitoja, ei vaikka itse jäisinkin nautintoa vaille.
Muutamia kertoja on tullut vastaan miehiä, joilla on itsetunto kohdallaan ja jotka tietävät mitä naisen kanssa tehdään. Joku kyseli listaa hyvän rakastajan ominaisuuksista, en sitä osaa varmaan kunnolla kirjoittaam utta tässä yksi tarina ihanasta kohtaamisesta tällaisen loistavan rakastajan kanssa:
Mies (vai poikako vielä lie ollut silloin 20 vuotiaana ? ) oli minua 10 vuotta nuorempi, hyvä keskustelija niin netissä kuin livenäkin. Uskalsi puhua siitä mitä tuntee ja ajattelee, kertoi paljon omia ajatuksiaan. Näytti kivalta, ei mikään kansikuvapoika, mutta sopusuhtainen, siisti ja hauskannäköinen. Omasi loistavan huumorintajun, nauroi helposti ja oli kaikin puolin elämänmyönteinen. Ei kärsinyt estoista eikä ujostellut turhia.
Kun tuli käymään luonani, kätteli ja esitteli itsensä tiukasti silmiin katsoen, voisi sanoa, että jo tässä vaiheessa tiesin yhteisestä yöstämme tulevan hyvän.
Jutustelelimme illan kuluessa kaikessa rauhassa, söimme hyvin ja nautimme toistemme seurasta, miehellä ei tuntunut olevan mitään hätää saada minua sänkyyn, vaikka näinkin saman intohimon ja halun hänen silmissään kuin omissanikin.
Mies laittoi hitaita soimaan, nappasi tiukasti minut syliinsä tanssimaan ja tanssiessamme alkoi hitaasti hivelemään selkääni, niskaani ja takamustani. Siinä etenimme suuteluun, mies oli aivan loistava suutelija, hän sai pelkällä suutelulla polveni notkumaan ja olin jo siinä vaiheessa niin kiihottunut, että olisin tehnyt mitä tahansa miehellä olisi tullut mieleen ehdottaa. Tunsin hänen kalunsa kovana itseäni vasten ja halusin järjettömästi häntä.
Luontevasti hän riisui minut ja ihasteli muotojani ja minä riisuin hänet. Hänen vartalonsa oli nuori ja kiinteä, kaunista katseltavaa ja ihanaa hyväiltävää.
Mies osasi suuseksin ja sormileikin taidot ihan käsittämättömän hyvin ( näiden taitojen puutteeseen olen törmännyt usein). Lopulta pitkän esileikin jälkeen mies työntyi sisääni ja rakasteli minua pitkään ja hartaasti ja mikä ihaninta hän kykeni jatkamaan leikkiä laukeamisensa jälkeen lähes saman tien uudelleen. Yö kuluikin rakastellessa ja välillä jutustellen ja taas toisiamme hyvänä pitäen.
Tuo tarina kuulostaa lähinnä ihanalta fantasialta ja joskus epäilen itsekin josko näin unta tästä pojasta. Uskoisin, että hänen taitojensa salaisuus oli halu saada minut nauttimaan ja tahto saada minut antamaan parastani hänelle. Joskus tuntuu todella vaikealta uskoa, että tunsimme toisemme entuudestaan vain muutamien chattien ja sähköpostien perusteella ennen livetapaamistamme ja silti hän tiesi täsmälleen mitä tehdä ja kuinka tyydyttää minut.
Sitä minä toivoisin miehiltä, että ymmärtäisivät, että kun saavat naisen todella haluamaan itseään, niin heille on vain taivas rajana seksin saralla