Hyvä "pörröhaalari" koossa 80 tai 86??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karkki

Vieras
Mulla on olllut käytössä alle vuosikkaalla Phister&Philinan ihana pörröhaalari koossa 74 ja olen tykännyt siitä aivan kamalasti mm. autoiluhaalarina. Olen yrittänyt etsiä vastaavaa koossa 80 tai 86, en ole löytänyt. Osaatko vinkata mistä löytyisi?? Ei tartte olla pp:n malli.
 

Yhteistyössä