K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:2dl vettä
2tl kuivahiivaa
1tl suolaa
4rkl öljyä
5 dl vehnäjauhoja
Tulee pellillinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:2dl vettä
2tl kuivahiivaa
1tl suolaa
4rkl öljyä
5 dl vehnäjauhoja
Tulee pellillinen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:2dl vettä
2tl kuivahiivaa
1tl suolaa
4rkl öljyä
5 dl vehnäjauhoja
Tulee pellillinen.
Mites tän uunitus?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:2dl vettä
2tl kuivahiivaa
1tl suolaa
4rkl öljyä
5 dl vehnäjauhoja
Tulee pellillinen.
Mites tän uunitus?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miten saa sellasen pizzerian ihanan pohjan pizzaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mulla on myös ohje, jossa on vain vettä, jauhoja, öljyä ja hiivaa. Mutta miten siitä saisi sellaisen ohuen? Vaikka kuinka kaulin enkä kohota, niin uunissa siitä pohjasta tulee tosi paksu. Pitäiskö jättää hiiva kokonaa pois vai mitä tekisin?
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mulla on myös ohje, jossa on vain vettä, jauhoja, öljyä ja hiivaa. Mutta miten siitä saisi sellaisen ohuen? Vaikka kuinka kaulin enkä kohota, niin uunissa siitä pohjasta tulee tosi paksu. Pitäiskö jättää hiiva kokonaa pois vai mitä tekisin?
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mulla on myös ohje, jossa on vain vettä, jauhoja, öljyä ja hiivaa. Mutta miten siitä saisi sellaisen ohuen? Vaikka kuinka kaulin enkä kohota, niin uunissa siitä pohjasta tulee tosi paksu. Pitäiskö jättää hiiva kokonaa pois vai mitä tekisin?
Mä en ainakaan kauheesti vaivaa sitä taikinaa. Aineet vaan nopsasti sekasin.
Paljonko sun ohjeessa on hiivaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mulla on myös ohje, jossa on vain vettä, jauhoja, öljyä ja hiivaa. Mutta miten siitä saisi sellaisen ohuen? Vaikka kuinka kaulin enkä kohota, niin uunissa siitä pohjasta tulee tosi paksu. Pitäiskö jättää hiiva kokonaa pois vai mitä tekisin?
2/3 pakettia... muistaakseni 5dl jauhoja, pari rkl öljyä, 2,5dl vettä (ellen nyt ihan väärin muista). Olisko liikaa hiivaa? Olen käyttänyt tuorehiivaa tähän saakka, oliskohan kuivahiiva parempi...
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Mulla on myös ohje, jossa on vain vettä, jauhoja, öljyä ja hiivaa. Mutta miten siitä saisi sellaisen ohuen? Vaikka kuinka kaulin enkä kohota, niin uunissa siitä pohjasta tulee tosi paksu. Pitäiskö jättää hiiva kokonaa pois vai mitä tekisin?
2/3 pakettia... muistaakseni 5dl jauhoja, pari rkl öljyä, 2,5dl vettä (ellen nyt ihan väärin muista). Olisko liikaa hiivaa? Olen käyttänyt tuorehiivaa tähän saakka, oliskohan kuivahiiva parempi...