Hyvä, perusarkku? Mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ilona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ilona"

Vieras
20090707024127107.jpg

[QUOTE="oona";26094516]Lääkkeet.....??[/QUOTE]
No äläs nyt. Kaikkihan me täältä joskus lähdemme. Ei kai se ole mielenterveyshäiriön oire, jos haluaa suunnitella omat hautajaisensa? Jos sillä tavoin esimerkiksi säästää omaisensa suunnittelulta? (Tai jos muuten vain on kontrollifriikki?)

No äläs nyt. Kaikkihan me täältä joskus lähdemme. Ei kai se ole mielenterveyshäiriön oire, jos haluaa suunnitella omat hautajaisensa? Jos sillä tavoin esimerkiksi säästää omaisensa suunnittelulta? (Tai jos muuten vain on kontrollifriikki?)

Joo, kaikki tuo onkin ok, mutta siinä kohtaa kun pitää palstalla kysellä mielipiteitä arkusta, niin jonkunlainen lääkitys voisi mun mielestä olla kohdallaan. :D

• Tykkää
Reactions: Rigel
Minäkin haluaisin tehdä oman arkkuni. Olen sitä jo tässä muutamia vuosia miettinyt, että sen tekeminen pitäisi aloittaa.

Joillain seurakunnillaon työpajoja siihen.
Tosin harva hommaan apua tarvinnee...

Minä itse olen valinnut harmaat lautani ja poika ne talteen pistänyt.
Koen, että on lahja heille saada aikanaan upottaa surunsa vasaran iskuihin.

:)

Joillain seurakunnillaon työpajoja siihen.
Tosin harva hommaan apua tarvinnee...

Minä itse olen valinnut harmaat lautani ja poika ne talteen pistänyt.
Koen, että on lahja heille saada aikanaan upottaa surunsa vasaran iskuihin.

:)

Mietin, että täällä päin on aika kehnosti noita arkunrakentajaisia. Uskoisin kyllä, että käteviä käsiä, auttajia ja puut löytyisi helposti. Sitten on se ongelma, että olen ihan saaplarin allerginen puupölylle :D

Joskus kysyin joltain (en vain muista keneltä) mitä arkun rakentamisessa pitäisi ottaa huomioon. Jotain oli puhetta sen sisuksesta, jonka on kestettävä tietyn aikaa mahdollisia nesteitä ja kosteutta ja niin edelleen. Niistäkin varmaan minun pitää ottaa vähän enemmän selvää.

Viimeksi muokattu:
Minä haluan että minut tuhkataan, mutta oman uurnan väsääminen olisi kiinnostavaa. Se voisi olla puinen, keraaminen tai vaikkapa pahvia. Ekologisuuden nimissä :D

Kuvan arkku ei kauheasti silmääni miellytä, on jotenkin liian ei-perinteinen. Tietysti jos se asukasta miellyttää niin se on tärkeintä.

hyi tuli mieleen ikävä kokemus,mentiin työkaverin kanssa kukkakauppaan,jossa oli samassa hautaustoimisto,olin raskaana ja siellä oli esillä vauvojen ruumisarkkuja :/