Mäkin haluan tietää! Tarkotus olis mennä viikon/kahden viikon sisällä jonnekin. Ennen olen käynyt Kassiopeiassa, ja ihan hyvä paikka on ollut (tosin ei mikään halpa kun leikkaus maksaa 30e luokkaa) mutta olis kiva tietää kans muita vaihtoehtoja.
Mäki haluan tietää!
Oon joskus käynyt kyläsaaressa Hiuspinnillä, leikkaus maksaa 18e, leikkaa nopeesti ja oon ollut ihan tyytyväinen. Mutta jotain jää silti puuttumaan, joten.... =)
Tuttu suositteli Careliaa Tiilimäellä kun halusin uudistaa tyyliä. Meikki ja uusi hiusmalli onnistui samalla käyntikerralla eikä mitään jäänyt puuttumaan. Keskustan ulkopuolella hinnat on usein kohtuullisempia eikä parkkipaikastakaan tarvi maksaa.
Tuttu suositteli Careliaa Tiilimäellä kun halusin uudistaa tyyliä. Meikki ja uusi hiusmalli onnistui samalla käyntikerralla eikä mitään jäänyt puuttumaan. Keskustan ulkopuolella hinnat on usein kohtuullisempia eikä parkkipaikastakaan tarvi maksaa.
olis kans kiva tietää ku lähiaikoina olis tarkotus päästä parturii, oon kans ite käyny parturi-kampaamo hiuspinnissä, mutta siitä kyllä aina puuttuu jotain...... ajattelen että vaihtelu virkistäisi. paikan pitäisi vain olla yhtä edullinen... olisi kiva saada tietää lisää paikkoja , jossa ihmiset osaavat hommansa
PUUVILLAN HIUSSTUDIO HEAD UP!
Se on edullinen 18 hiustenleikkuu pesu sis. hintaan jos haluaa. Palvelu ystävällistä ja iloista antaa hyviä ideoita uudistumiseen. Ei jää mitään puuttumaan saa vaikka meikin , hiusten pidennykset, ripsienpidennykset, värit, kampauksen, leikkuun, geelikynnet.... Miehille myös amerikkalainenparranajo yms. Kannattaa mennä ainakin kokeilemaan!!!
Olen itse kanssa käynyt Porin Puuvillanhiusstudio Head upissa asiakkaana ja saanut todella hyvää ja osaavaa palvelua! Suosittelen lämpimästi. Aikoja kannattaa varata puhelimella ja jos sattuu että et saa yhteyttä niin parturi soittaa sulle takaisin. Aikoja saa oikeestaan mille päivälle tahansa sopimuksen mukaan. www.hiusstudioheadup.fi
käy katsastaas sivut!
Ps. En vaihda parturii!
Kävin Head Upissa ja olin todella pettynyt leikkaukseen, joka oli todella amatöörimäistä. Pilasi hiukset totaalisesti. Värjäys oli ihan ok, mutta ei mitenkään erikoinen sekään.
Olen nykyään käynyt siinä kävelykadun kohtalaisen uudessa paikassa, Hair Hunters tai jokin muu vähän outo nimi Sokoksen ja Bepopin välissä siis. Todella hyvin leikkaa puolipitkän tukan ja hintataso hyvä. Tyttö on myös erittäin pirtsakka! En muista kyllä nimeä, valitettavasti... tummatukkainen nuori nainen.