E
ei jaksa
Vieras
Useampi kymmenen vuotta vielä työuraa jäljellä, jos terveenä säilyy. Nykyinen työ ei tunnu omalta. On rasittavaa eikä tahdo jaksaa. Vaativia asiakkaita ja valitusta. Ois kiva jos ois työ johon vois suhtautua intohimoisesti. Mutta miten siitä työstä voi luopua kun saa kohtuu palkkaa ja tässäkin kaupungissa työttömiä enemmän kuin tarpeeksi. Pitäs olla onnellinen kun on työ. Mutta kun ei sitä tahdo jaksaa. Lapsi ja itsensä elätettävänä, niin miten sitä opiskelemaan lähtee. Kouluunkin pitäs sisälle ensin päästä jotenkin. Vasta meni yhteishaku eikä niihin lukeminen onnistunut tänä(kään) vuonna.
Ei viittis ihan yhteiskunnan elätiksikään heittäytyä. Ei kai se kovin ruusuista ole joka senttiä laskea. Mutta kun työ vaivaa liikaa vapaa-ajallakin kaikkine stresseineen, niin ei sekään kovin kivaa ole.
Ei viittis ihan yhteiskunnan elätiksikään heittäytyä. Ei kai se kovin ruusuista ole joka senttiä laskea. Mutta kun työ vaivaa liikaa vapaa-ajallakin kaikkine stresseineen, niin ei sekään kovin kivaa ole.