Hyvä leffa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "friikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="friikki";27691270]Tuli hyvä leffa Teemalta äsken. Kesti jotain 50 sekkaa. "Juna saapuu asemalle."[/QUOTE]

No hitsi kun jäi näkemättä, se oiskin ollu ainoo leffa jonka oisin jaksanu kattoo :D
 

Yhteistyössä