F "friikki" Vieras 12.12.2012 #1 Tuli hyvä leffa Teemalta äsken. Kesti jotain 50 sekkaa. "Juna saapuu asemalle."
feger Tunnettu jäsen 21.09.2004 31 708 918 113 Everywhere 12.12.2012 #2 oliko se maailmanhistorian ensimmäinen elokuva?
M "Morrison" Vieras 12.12.2012 #3 Taisi niin olla. Taitaa Teemalla olla tänään teema vanhoissa jutuissa.
N näin Vieras 12.12.2012 #4 [QUOTE="friikki";27691270]Tuli hyvä leffa Teemalta äsken. Kesti jotain 50 sekkaa. "Juna saapuu asemalle."[/QUOTE] No hitsi kun jäi näkemättä, se oiskin ollu ainoo leffa jonka oisin jaksanu kattoo
[QUOTE="friikki";27691270]Tuli hyvä leffa Teemalta äsken. Kesti jotain 50 sekkaa. "Juna saapuu asemalle."[/QUOTE] No hitsi kun jäi näkemättä, se oiskin ollu ainoo leffa jonka oisin jaksanu kattoo