Hyvä kun tulee tota kannustusta

07.06.2007
594
0
16
Joku aika sitten vedin vetoa yhden sukulaisen kanssa, että vuoden päästä juostaan maratooni.
Hyvin on harjottelut lähteny, käyn salilla, ratsastan ja juoksen. Aina oon kyl liikuntaa harrastanut, lenkkeilyä ja talvisin hiihtänyt.

Kiva vaan kun toi kannustus on niin p.erseestä. Oikeesti kukaan ei usko, että mä sitä maratoonia vedän. Ei kukaan, ei ees oma ukko. Tulee vaan p.askaa niskaan, että joojoo montako kertaa oot lenkillä käyny. Tai niinkun ukon veli, että eipä suakaan oo lenkillä koskaan näkyny. Hitto sillekö se pitäs ilmottaa, että nyt mee tien laitaan kattoo kun juoksen. Siis oikeesti kun toi kannustus on appiukosta lähtien tollasta, ni pikkusen alkaa nyppii.

En sit tiiä johtuuks toi mun ulkonäöstä, kun en oo mikään kiintee maratoonari. Siihen aineskin toi appiukko viittas. Kuntoo mulla kyllä on. Ja painoakin tippunut nyt ton kestävyysharjottelun myötä 7kg.

Vai miks ei voi oikeesti kannustusta saada?? |O

Kiitos v! Tota kannustusta mä kyl nyt kaipaan. Kyllä hirveen uhon ainakin toi nostaa pintaan. Mut sillä uholla, kun ei pitkälle pötki.

Mut ihan varmasti sen matkan vedän vaikka kontaten.

Luulis, et ihmiset ois et vau hienoo ja kannustais. Mut ei. Kaikki on vaan, et hehheh niinpäniin. Ja oikeesti mitä ihmeellistä siin on, että mä sen juoksisin. Alottaahan aika moni viiskymppinenkin harjottelut ja juoksee sen matkan. En kai mä nyt niin toivoton tapaus oo, kun kuitenkin tota kuntopohjaa löytyy.

olen huomanu kans etta aika harva vaivautuu kannustamaan edes omia lapsiaan tai muita perheenjaseniaan. ihan kun ei sita osattais. jos olisin opetusministeri niin Neuro-linguistic programming ja kannustamisen taito olis seuraavia aineita joita koulussa opiskeltais.

RR - oletko kertonut muille etta kaipaat rehtia kannustusta ivailun sijaan? ehka se tepsis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mut kato minkä uhon tuo saa sussa aikaan, ja näyttämisenhalun :D minusta tuo on just paras potku persauksiin, että päättää näyttää niille jotka ei usko.

No sitä ainakin. :D
Mut tulee vaan jotenkin ihan tyhmä olo. Ihan kun pitäs todistella kaikille, että kyl mä harjottelen ja kyl mä treenaan. Mä vaan satun käymään lenkillä 9 aikaan illalla ja salilla toisella paikkakunnalla. Ihan kun sitä "arvostusta" ei saa, ennekun näytää et sen matkan juoksee.

Alkuperäinen kirjoittaja Leitar birta:
olen huomanu kans etta aika harva vaivautuu kannustamaan edes omia lapsiaan tai muita perheenjaseniaan. ihan kun ei sita osattais. jos olisin opetusministeri niin Neuro-linguistic programming ja kannustamisen taito olis seuraavia aineita joita koulussa opiskeltais.

RR - oletko kertonut muille etta kaipaat rehtia kannustusta ivailun sijaan? ehka se tepsis.

Toi ivailu oli kyl just oikee sana tohon. Sitä se just on.
Olen kyllä sanonut, että paljonpa kannustaa kun kukaan ei usko mun tavoitteisiin. Ja sitä etten oo kellekään tilivelvollinen harjotuksistani.
Kerrankin juostiin ukon kans anoppilaan, niin kyllä tuli v.ittuilua ihan suoraan.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Jopa puolimaratooni on mahtava suoritus (kuulin et yks tuttuni on tämän juossu) saati sit se kokonainen.
Ei noita matkoja kuka tahansa juoksemaan pysty :flower:

Ihan varmasti on. Mun työkaveri on myös näitä puolikkaita nyt innostunut juokseen.
Tarkotus oiskin, että keväällä tai alku kesästä kävisin kokeilemassa puolikasta ja sitten syksyllä olisi se pitkämatka.

Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Jopa puolimaratooni on mahtava suoritus (kuulin et yks tuttuni on tämän juossu) saati sit se kokonainen.
Ei noita matkoja kuka tahansa juoksemaan pysty :flower:

Ihan varmasti on. Mun työkaveri on myös näitä puolikkaita nyt innostunut juokseen.
Tarkotus oiskin, että keväällä tai alku kesästä kävisin kokeilemassa puolikasta ja sitten syksyllä olisi se pitkämatka.

Sulla on hyvä suunnitelma ainaki jo olemassa, ei muuta ku toteuttamaan vaan ja jätä ne katkerien marjojen syöjät omaan arvoonsa :D

Pistä se miehes lupaan sulle jotain ihan älytöntä mitä tekee tai ostaa kun juokset sen. Katsotaan sit kesällä, et miltä naama näyttää kun tajuaa, että joutuu lupauksensa pitämään. :D

*MUOKS* älytöntä = jotain mitä haluat (ehkä kalliimpaa), vie sinut johonkin reissuun tai sit tyyliin juoksee kalsarit korvissa kylän ympäri, yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Cascada:
Pistä se miehes lupaan sulle jotain ihan älytöntä mitä tekee tai ostaa kun juokset sen. Katsotaan sit kesällä, et miltä naama näyttää kun tajuaa, että joutuu lupauksensa pitämään. :D

*MUOKS* älytöntä = jotain mitä haluat (ehkä kalliimpaa), vie sinut johonkin reissuun tai sit tyyliin juoksee kalsarit korvissa kylän ympäri, yms.

No se on luvannut maksaa sen maratonmatkan. Ja matka on siis jo varattukin. :D

kyllä sä siihen pytyt!! onko sulla joku harjoitusohjelma mitä seuraat? ainakin kuntoplus lehdessä on aina niitä juoksukouluja ja melko simppeliähän se harjoittelu tuntuis olevan - tosin pitkäjänteisyyttä vaativaa.

ite kanssa innostunut juoksemisesta ja puolimaraton kiehtois mua.

Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Cascada:

No se on luvannut maksaa sen maratonmatkan. Ja matka on siis jo varattukin. :D

No hyvä hyvä! Haet aina tsempit täältä kun ahdistaa muiden negatiivisuus! Kyllä me tsempataan sut maaliin asti! :D

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppari:
kyllä sä siihen pytyt!! onko sulla joku harjoitusohjelma mitä seuraat? ainakin kuntoplus lehdessä on aina niitä juoksukouluja ja melko simppeliähän se harjoittelu tuntuis olevan - tosin pitkäjänteisyyttä vaativaa.

ite kanssa innostunut juoksemisesta ja puolimaraton kiehtois mua.

Kannustan suakin!
Ei oo harjottelu ohjelmaa. Työt sotkee mun harjottelua, joten vähän sillä pohjalla mennään mikä tuntuu hyvältä.
Salillä käyn työkaverin kanssa, joka on ollu personal trainerinä, joten hän tota sali harjottelua pönkittää.

Yhteistyössä