Hyvä kirjoitus viime aikojen tapahtumiin liittyen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En halua oikeudetonta yhteiskuntaa. Kun nuo paskapäät on hakattu hengiltä, niin oikeuden pitää ne tuomita. Rangaistuksena postimerkki hakataan viiden tuuman rautanauloilla perseeseen ja tökätään suomenlateen ajautumaan takaisin kotiinsa. Sitä minä lapsen raiskaajille haluan.
Just. Ensin hakataan hengiltä, sitten tuomitaan, sitten hakataan viiden tuuman naulat perseeseen ja heitetään mereen.
Mihin Jihadistiseen liikkeeseen sä kuulut?

Kiertele, kaartele, näsäviisastele, välttele puhumasta aiheesta ja piiloudu. Fakta on, että vuonna 2017 raiskausrikoksista epäiltiin 693 Suomen kansalaista ja 286 ulkomaan kansalaista. Suomessa asuvien ulkomaan kansalaisten määrä oli 249 500 vuonna 2017. Heidän osuus oli vuoden lopussa 4,5% koko väestöstä.

Mä en sun matematiikan opettajaksi tässä nyt ala. Enkä mä usko, että sä matematiikan opetusta tarvitsetkaan. Kyllä noin selvistä luvuista jo alakoululainen osaa vetää johtopäätöksen. Sinulla vain ideologia estää järjen.

Itse asiassa nuokaan luvut eivät kerro koko totuutta, koska Suomessa kansalaisuuden saa erittäin helposti. Oulun tapauksen epäillyistäkin osa on jo ehtinyt Suomen kansalaiseksi ja tulevat tuomiot siis kirjataan Suomen kansalaisten teoiksi. Oikeampi tapa etsiä tekoihin vaikuttavaa kulttuurista taustaa olisi kirjata epäiltyjen äidinkieli, uskonto ja syntymäpaikka. Näin kirjaten tuo 286 olisi ollut reilusti yli 300.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Aika kummallista on, että poliitikot ja monet muut varta vasten haluavat tänne valtavan määrän sellaisia ihimisä, joista tiedetään esim. että heidän kulttuurissaan omat vanhemmat myyvät alaikäiset lapsensa vanhoille ukoille. Sitten kauhistellaan tekopyhänä kun tapahtuu jotain kauheaa.

• Tykkää
Puhutko pelkästään rikollisista vai kaikista? Vaikka tuntisitkin äärimmäistä vihaa rikoksentekijöitä kohtaan ja toivoisit näille sähkötuolia, niin silti ei kaikki ole samanlaisia. Tai, jos pidät kaikkia samanlaisina, niin esim. raiskaajista pitäisi sillä perusteella hakata 'kaikki miehet'. (en muista minkä vuoden tilasto seks.rikosilmoituksia suom. reilu600 ja ulkom.reilu300.) Tosin tuossa oli vasta ilmoituksien määrä, ei tuomioiden. Mutta niin, ei kaikki ryhmät silti ole yhtäläisyysmerkillä varustettuja.
Väkivalta puolestaan aiheuttaa lisää väkivaltaa. Eli jos olet huolisassi maan naisten ja lasten hyvinvoinnista..(he varmasti arvostavat tätä päivittäistä öyhöttämistäsi täällä) niin ehkä jokin aikuisten oikea toimenpide kannattaisi miettiä?
Joo raiskaajat voisi hirttää munista kattoon.

Sinä sait sen syntymässä kuten minäkin.
Muissa tapauksissa se ei ole kovinkaan helppoa.
Nyt ihan kyllä tai ei vastaus käy...ei mitään ''kun minä olin armeijassa diipadaapaa..''
Antaisit sä noille Oulun pedareille kansalaisuuden ja ottaisitko sen pois niiltä joilla se on?

Ainoastaan kantikset saavat olla rikollisia kantiksia kohtaan.
Kyllä ja ei, mä olen ainakin juuri tuota mieltä!
Rikollinen ei tarvitse/saa toista kantista vastaan olla, mutta mikä oikeus kenelläkään on tulla toiseen maahan ja ensiksi vaatimalla vaatia apua itselleen ja sitten raiskata avunantajan maan lapsia, kertoisitko mulle sen?
Suomessa on ihan tarpeeksi omasta takaa noita sairaita olioita, joiden kieroutunut mieli saa toisen ihmisen kärsimään..joten miksi helvetissä meidän pitäis niitä ottaa tai pitää niitä täällä/tänne lisää muualta???

Viimeksi muokattu:
Muistakaa äänestää Perussuomalaisia. Siihen asti kaiken tämän vouhotuksen voi unohtaa. Epäilen, että vähintään 50 prosenttia kaikista adressinkirjoittajista on nukkuvia, jotka äänestämättömyydellään antavat käytännössä äänensä Kokoomukselle. Tai niitä hetken vouhottajia, jotka uurnilla äänestävät kuitenkin vasemmistoa koska sosiaaliset syyt. Eli ne ihan samat sosiaaliset syyt, joiden takia nämäkin maahanmuuttajat ovat (a.) halunneet tulla tänne ja (b.) päästetty tänne. Siis ottakaa vastuu ja äänestäkää Perussuomalaisia!

• Tykkää
Muistakaa äänestää Perussuomalaisia. Siihen asti kaiken tämän vouhotuksen voi unohtaa. Epäilen, että vähintään 50 prosenttia kaikista adressinkirjoittajista on nukkuvia, jotka äänestämättömyydellään antavat käytännössä äänensä Kokoomukselle. Tai niitä hetken vouhottajia, jotka uurnilla äänestävät kuitenkin vasemmistoa koska sosiaaliset syyt. Eli ne ihan samat sosiaaliset syyt, joiden takia nämäkin maahanmuuttajat ovat (a.) halunneet tulla tänne ja (b.) päästetty tänne. Siis ottakaa vastuu ja äänestäkää Perussuomalaisia!
(y)
Persut on ainoa puolue joka haluaa pelastaa Suomen tuholta.

Palstapersut sai mut kääntyyn vihreeksi. mähän en ala miksikään kiusaajaksi häiritteen toisten ajanviettoa.

Ongelmana on, että perussuomaisilla on ainoastaan yksi hyvä agenda: maahanmuuttokriittisyys. Kaikki muut arvot ovat huonoja, kuten vähemmistöjen ja homojen syrjiminen, hallituksen perseennuolenta, vaalilupausten pettäminen jne.

Yhteistyössä