Hyvä keino päästä ärsyttävästä lehtimyyjästä eroon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nopeasti eroon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nopeasti eroon

Vieras
Mulle soitetaan jatkuvasti ja kaupataan jotain lehteä. Olen alkanut sanoa kaikille, että en voi tilata mitään, rahat ihan loppu, ei pysty. Menevät siinä kohtaa ihan hiljaiseksi ja sanovat ai jaa, no kiitos hei. :D Kätevää, voin suositella.

mäkin olen huomannut saman. Kotiäitivuosina aloin vielä tilittämään, että ei kuule kotihoidontuella paljon mitään tilailla, vaikka kuinka haluttais. Puhelinmyyjät yrittivät kyllä heti lopettaa puhelun lyhyeen. Mulla vaan ei ollut kiire mihinkään... ;)

Ei muuten ne aina lopeta, vaikka sanoo noin. Mä käytän aina samaa selitystä, että ei mulla oo rahaa, kun oon kotihoidontuella. Usein ne alkaa selittämään, että kyllä nyt tän verran ylimäärästä löytyy ja tän laskun saa jakaa niin ja niin moneen osaan.

Itse olen ollut lehtimyyjänä ja USEIMMAT lehtimyyjät lopettavat lehden kauppaamisen, kun heille sanoo vaan jämäkästi (mutta ystävällisesti ) , että "EN AIO tilata yhtään uutta lehteä".

Jos taas sanoo "ENPÄ TAIDA nyt tilata yhtään uutta lehteä" tms. eli jos omassa sanomisessa on vähänkään empimiseen viittaavia sanoja (vaikka ihan tahattomastikin sellaisia käyttäisi ) , niin silloin lehtimyyjä tarttuu tilaisuuteen ja alkaa kauppaamaan lehteä lehden perään:D

Olen lehtimyyjä itse ja ihan vinkki, tehkää suoramarkkinointi kielto, niin vältytte ei toivotuilta puheluilta.
Edellyttää kyllä, ettette yhteenkään arpalappuun laita puhelinnumeroanne =)

Mä olen kai sitten "empivä" asiakas kun lehtimyyjät vaan jatkavat ja jatkavat myymistään aina. Lopulta en kehtaa kieltäytyä vaan tilaan jotain. :ashamed: Onneksi eivät usein soittele, ehdin lopettamaan edellisen lehden, ennen kun taas soittavat. :D
Tosin, muutama vihamielinenkin lehtimyyjä on sattunut..niille olen lyönyt luurin korvaan. :saint:

Jaa. No minä sanon että "ei kiitos en tilaa". Yleensä loppuu kaupitus siihen, jos ei niin sanon uudelleen "ei kiitos ja lopetan nyt puhelun". Mikäli edelleen jatkaa (toooosiharva on näin sinnikäs (lue: ärsyttävä)) niin sitten tosiaan katkaisen puhelun.

Eipä ole tarttenu valehdella tai mitään kepulikonsteja käyttää.

Mietin eilen yhden lehdentyrkyttäjän puhelun jälkeen, et olis pitäny kysyä siltä, onko sillä vikaa kuulossa vai älyssä. Kolme kertaa piti sanoa, että kiitos ei, en tilaa...

Yhteistyössä