Hyvä kasvisruoka kadoksissa! (Auttakaa,jooko? )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Eli kasvisruokien aloittelija täältä hei :D
Löytyy kaapista kaikkea kesäkurpitsasta, kukkakaalista, perunoista jne lähtien..
Ihan sit tietty kurkkua, salaattia ja kaikkia semmoisiakin on.
Mahdollisimman rasvaton, ei salaatti eikä keitto.
Ideoita kehiin!!

mä haudutin tänään isonkasan pieniä sipuleit alohkottuna kahden pilkotun kesäkurpitsan kera pannulla. pieni tilkka rasvaa pohjalle , vähän kuullottaa j asitten pikkaisen vettä pohjalle, kansi päälle ja antaa hautua ihan pehmeäksi. otin vielä kannen pois ja annoin veden kiehua pois j amaustoin valkoppurilla, suolalla j apaprikalla..oli muuten tajuttoman hyvää .sipulista tulee ihanan makeaa kun sen hauduttaa kunnolla

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mä haudutin tänään isonkasan pieniä sipuleit alohkottuna kahden pilkotun kesäkurpitsan kera pannulla. pieni tilkka rasvaa pohjalle , vähän kuullottaa j asitten pikkaisen vettä pohjalle, kansi päälle ja antaa hautua ihan pehmeäksi. otin vielä kannen pois ja annoin veden kiehua pois j amaustoin valkoppurilla, suolalla j apaprikalla..oli muuten tajuttoman hyvää .sipulista tulee ihanan makeaa kun sen hauduttaa kunnolla

hmm tää toimii varmasti ainakin osana :P

mä tein yks päivä paistosta pannulla sipulista, paprikasta ja kesäkurpitsasta ja sekaan laitoin creme bonjouria olikse herkkutatin makuista, ei ehkä niin kevyttä mut hyvää kuitenkin eikä tartte paljoo sitä laittaa :)

Yhteistyössä