Hyvä "kakkos" turvaisuin isovanhempien autoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
Suositelkaa jotain hyvää turvaistuinta (kaukalosta siis seuraava kokoluokka). Veisin sen isovanhempien luo ja siellä tarvittaessa kiinnitettäis autoon, jotta päästäis lapsen kanssa johonkin autolla (kun oma auto miehellä kotona). Sellainen mikä on suht nopea ja helppo kiinnittää (lue: äitikin ymmärtää :D). Turvallinen tietysti myös.

Uskaltaisitteko käytettynä ostaa, jos myyjä vakuuttaa että ei kolaroitu? Ei kai me perheen äidit nyt kolaroituja istuimia kaupattais toisillemme, en minä ainakaan.

Millainen kiinnitys on Brion zentossa?
Britax two way elite?

Mun mieleste two way elite on helppo kiinnittää,toki ensin vaatii vähän enemmän aikaa kun selkä menosuuntaan siinä on ne alavyöt.Meillä oli anopin ja appiukon autoon omat alakiinnitysvyöt,siirtely oli helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Suositelkaa jotain hyvää turvaistuinta (kaukalosta siis seuraava kokoluokka). Veisin sen isovanhempien luo ja siellä tarvittaessa kiinnitettäis autoon, jotta päästäis lapsen kanssa johonkin autolla (kun oma auto miehellä kotona). Sellainen mikä on suht nopea ja helppo kiinnittää (lue: äitikin ymmärtää :D). Turvallinen tietysti myös.

Uskaltaisitteko käytettynä ostaa, jos myyjä vakuuttaa että ei kolaroitu? Ei kai me perheen äidit nyt kolaroituja istuimia kaupattais toisillemme, en minä ainakaan.

Millainen kiinnitys on Brion zentossa?
Britax two way elite?

tohon vaan senverran että vakuutusyhtiö ottaa istuimen aina kolarin jälkeen, eli periaatteessa se ei voi olla kolaroitu.

Tutulla on tuo Brio zento ja se jää todella omituiseen asentoon :o siis kovin pystyyn...vai johtuuko se sitten autosta? en tiedä, mutta ei kiva asento kovin pienelle...
meillä on tuo Britax ja se on ollu kyllä hyvä perusistuin, turvakaukalosta siihen siirretty ja nyt on 5,5vuotiaana turvavyöistuimena :)

Yhteistyössä