Hyvä ja toimiva teollisuussaumuri..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiikä :D Mistähän ne sen toimivuuden tietää, jos se moottori tosiaan puuttuu? Ja onpa ärsyttävä tapa yrittää myydä mitään muutenkaan. Paljonko olisi ollut hintaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22035809:
Juu, halpa, parisataa euroa...

Ensin hehkutetaan ja on kuvaa toisen perään, lopussa pieni sivuhuomautus:whistle:
Mulle tulikin tästä mieleen, et pitäs varmaan joskus kaivella varastoa, josko löytäsin mun saumuriin kaikki osat ja saisin jopa netistä jostain käyttöohjeet, vois testata, että vieläkö toimii. Sitä on käytetty viimeksi n. 15 vuotta sitten ja silloin pelitti kuin unelma :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22035215:
Täysin toimiva ja kunnossa oleva, moottori vain puuttuu.....

:headwall:

Mistä näitä ilmoituksia oikein sikiää|O

Onko sulla muuten käytössä ateljee- vai teollisuusompelukone?

Haaveilisin ateljeeompelukoneesta.

Muoks. plääh.. ei se ollutkaan oikea nimitys...

Viimeksi muokattu:
Mulle tulikin tästä mieleen, et pitäs varmaan joskus kaivella varastoa, josko löytäsin mun saumuriin kaikki osat ja saisin jopa netistä jostain käyttöohjeet, vois testata, että vieläkö toimii. Sitä on käytetty viimeksi n. 15 vuotta sitten ja silloin pelitti kuin unelma :D

kannattais ensin tehdä huolto.. helposti öljy ja pöly pikeentyy liimaksi koneistoon. Jos käytettyä ostaa, niin mieluummin sitten sellainen jota on käytetty vaikka paljonkin kuin juurikin kauan varastossa seissyt.

[QUOTE="miuu";22035881]kannattais ensin tehdä huolto.. helposti öljy ja pöly pikeentyy liimaksi koneistoon. Jos käytettyä ostaa, niin mieluummin sitten sellainen jota on käytetty vaikka paljonkin kuin juurikin kauan varastossa seissyt.[/QUOTE]

Katotaan nyt mahdollista huoltoa sitten kun olen (ahkä) löytänyt kaikki osat ja vielä ohjeetkin jostain: Turha alkaa huollattaa konetta, josta puuttuu osia. Ja ei en ole ostanut käytettyä vaan saanut äitini vanhan masiinan ihan ilmaiseksi, kun ei se ole sitä enää käyttänyt.

Onko sulla muuten käytössä ateljee- vai teollisuusompelukone?

Haaveilisin ateljeeompelukoneesta.

Muoks. plääh.. ei se ollutkaan oikea nimitys...

Teollisuusompelukone on, samaten löytyy 'kotikone' ja 'kotisaumuri'. Teollisuussaumurista haaveilen nyt, kun tuo PUL kankaan ompelu tahtoo tietyissä vaipoissa vähän tökkiä vaikka miten yrittää.

Yhteistyössä