Hyvä ja kestävä leikkikeittiö taaperolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Meillä on ihan huippukeittiö, mutta sellaista ei voi valmiina ostaa mistään... Mulla pitäis kyllä olla kuva siitä koneella, katsotaan löytyykö...

tää on hyvä!!! tilaa mielikuvitukselle.
en ymmärrä miksi pitää ostaa joku minikeittiö missä ei tartte mielikuvitusta ollenkaan.
omani oli kakarana pelkkä kivi kuusen juurella ja posliiniastiat ja äidin risat kattilat.

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Meillä on ihan huippukeittiö, mutta sellaista ei voi valmiina ostaa mistään... Mulla pitäis kyllä olla kuva siitä koneella, katsotaan löytyykö...

tää on hyvä!!! tilaa mielikuvitukselle.
en ymmärrä miksi pitää ostaa joku minikeittiö missä ei tartte mielikuvitusta ollenkaan.
omani oli kakarana pelkkä kivi kuusen juurella ja posliiniastiat ja äidin risat kattilat.

Meillä oli sellainen tefalin muovikeittiö. Tyttö vaan ystävällisesti kyseli, että voisko saada uuden kun siitä puuttuu yksi jalkakin ja se on ihan huono.

Otin sitten yhden vanhan keittiön tuolin ja vähän tuunasin. Eihän tuokaan periaatteessa ole keittiö, vaan hella vain, mutta paremmin se kelpasi kuin se muoviviritys :D

Juu Brion puuhella ja siihen päälle / viereen sellanen reelinkitanko koukkuineen Ikeasta. Koukkuihin kattilat , pannulaput ja kauhat roikkumaan. Jos vieressä on joku pöytä niin se on hyvä, siihen voi kattaa ja tarvittaessa pesuvadissa "tiskata" jne. Ja leipoa muovailuvahasta. Näin meillä ja hyvin toimii!

Minä en tykkää yhtään niistä muovisista virityksistä, ne on rumia ja sieluttomia. :D

Hei

Meillä on obh Nordican leikkikeittiö ja lapsi ainakin tykkää siitä ja se vesihana on kova juttu kun tiskataan astioita ja pestään nuken kakkapyllyä

http://www.lelupuu.fi/?p=productsMore&iProduct=730&sName=OBH-Nordica-leikkikeitti%C3%B6

Tuolla puisia vaihtoehtoja http://www.lelutalo.fi/lelut/Kotileikki-Pikkukeittion-kalusteet

Hauska idea tehdä tuoliin liesi :) Itse tekisin niin, että marssisin bauhausiin ja ostaisin sopivan levyisiä liimapuulevyjä ja niistä tekisin rungon. Uuniluukku ohuesta vanerista ja sitä varten tarvitaan saranat + kaapinovimagneetti. Maalaus sopivilla väreillä. Nupit kierrätettynä tai kaupasta. Yksi vahtoehto olisi esim katsoa pieniä kaappeja kirpputorilta ja tuunata siitä eteenpäin.

Yhteistyössä