Hyvä ihonhoitosarja!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Suositelkaahan hyvää ihonhoitosarjaa sekaihoisella, kasvoille siis :) Puhdistusgeeli sais mielellään olla syväpuhdistava, missä on niitä rakeita... :whistle: Paljon kiitoksia! :flower:

Ajatella ettei tähän muut avonilaiset jo hyökänny ;)
No, mutta jos haluat katsoa Avon kuvastoa voi sinulle lähettää.
Joka lähtöön erilaisia ihonhoitotuotteita eikä kukkaro laihdu =)

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Clinique on minulle kaikkein paras ja sitä suosittelen =)
Iho pysyy tosi kauniina.

Ja kunnon mutanaamio aina välillä.

Eikös sitä saakin ihan suuremmista marketeista?

Kyllä mun mielestä, itse ostan aina laivalta tai lentokentältä. Muutaman roposen säästää. Eihän ne ihan halvimmasta päästä ole mutta riittää putellit kyllä pitkään.
Mun iho ei kestä liian vahvoja tököttejä kuten esim. clearasilia, menee vaan huonoon kuntoon naama.

Joskus olen myös käyttänyt body shopin tea tree sarjaa ja sekin oli tosi hyvä.

BiONin tuotteet on parhaita ja tosi laadukkaita, niiden avulla oon saanu kyllä oikeesti puhtaan ja kauniin ihon.. Ennen mulla oli tosi rasvanen ja epäpuhdas iho täynnä näppyjä ja oli sen takii kauhee olla ja olin tosi skeptinen kaikkiin markettituotteisiin kun vaan oikeesti pahensi ihon kuntoo. Sit rupesin käyttää BiONii, kosmetologi suositteli ja ei vois paremmalta näyttää. Plussaa siitä vielä että ainesosat on luonnollisii, et pitäis sopii varmaan kaikille ihotyypeille. Nykyään pitäis saada netistäkin tilattua.

Bion, ehdottomasti!
Olen käyttänyt näitä tuotteita n. 5 kk ja nää on oikeesti toimivia!
Mulla on ongelmallinen sekaiho, tulee helposti epäpuhtauksia ja on myös pintakuivuutta.
Tilaan tuotteet Topkatista, ovat siellä hieman edullisempia kuin kosmetologeilla.

Yhteistyössä