Hyvä ihonhoitosarja pintakuivalle sekaiholle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hallatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hallatar

Aktiivinen jäsen
27.10.2005
2 242
0
36
Suositelkaas jotain! Onko kukaan kokeillut mitään apteekin tuotteita? Mulla menee hermot ja rahaa kun oon kaikkea kokeillut Niveasta Kaneboon, eikä mikään ole ollut oikein hyvä.

Vichy on aivan loistava sarja noista apteekin tuotteista.Sieltä löytyy kyllä vaikka mitä tuotteita!Itse olen kokeillut useita eri puhdistustuotteita,voiteita,seerumia,silmänympäryspuikoa jne.Suosittelen! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Vichy on aivan loistava sarja noista apteekin tuotteista.Sieltä löytyy kyllä vaikka mitä tuotteita!Itse olen kokeillut useita eri puhdistustuotteita,voiteita,seerumia,silmänympäryspuikoa jne.Suosittelen! =)

No tätä Vichyä mä just ajattelin kokeilla. Se ei ole kovin kalliskaan, tai siis ihan kohtuuhintainen.

Moikka,

Mä olen paininut ongelmaihoni kanssa koko ikäni ja ette usko miten suurta helpotusta tunsin, kun tuttuni kautta vahingossa törmäsin Ziajan ihonhoitosarjaan :) Siellä kurkkusarja rasvaselle/seka ja akneiholle on aivan taivaallinen.. Itse haen omani www.hurlyburlynails.fi, kun on tuossa lähellä.. mutta he toimittavat myös :) Lämmöllä suosittelen kokeilemaan !!

Oletko kokeillut kaikkia Kanebon tuotteita?
Minullekkaan ei toiminut nuo ihan tavalliset sarjat mutta kun löysin heidän hyaluroniohappoa sisältävän sarjan olen ollut tyytyväinen. Pintakuiva iho tarvitsee kosteutta, ei rasvaa. Kun iho on hyvin kosteutettu ei tule myöskään näppylöitä, tai jos tulee niin ne paranee nopeammin ja "kukkuvat" lievemmin. Voin suositella, varsinkin sitä hyperkosteuttavaa naamiota jonka voi jättää useamman kerran viikossa vaikuttamaan yön yli -> ihan uus naama kun herää aamulla :D

Yhteistyössä