Hyvä ihonhoitosarja hakusessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Ja pitäisi olla suht edullinen sellainen...esim apteekista? Mikä olisi kokemustenne perusteella hyvä. Mulla on pintakuiva, herkkä iho. Ole hoitanut sitä nyt talven "millä sattuu" tuotteilla ja nyt on pukannut näppyjä hulluna....ja nyt ollaankin sormi suussa että mitäs nyt...kalliisiin kosmetologikäynteihin en nyt ole mahdollisuuksia....kotihoito-ohjeita nyt kaipailtaisiin!

Suosittelen menemään apteekkiin ja kyseleen sieltä, he osaavat kyllä neuvoa. Mä tein niin ja sain ihoni paljon parempaan kuntoon. En muista, että minkä verran makso, mutta Avene (meniköhän nimi oikein??) on hyvä. Purkki on valkoinen, jossa sellaisella persikanvärisellä teksti.

[QUOTE="aloittaja";25819640]onko toi e-vitamiini tossa sarjassa "se juttu"[/QUOTE]

Luultavasti on, mutta en ole muissa e-vitamiinivoiteissa ja tuotteissa huomannut samaa "hyvää" mitä tuossa :D Mulla on kuiva, mutta helposti näppyyntyvä iho nykyään ja tuo sarja tekee siitä kimmoisan ja elävän näköisen. Sori, hankala kirjoittaa kun näppis on ihan jjumissa.

Mä sain yhdeltä ystävältäni kokeiltavaksi Life kaupan kookosrasvaa. Sillä hävis myös ihottumat kokonaan. Mulla oli sellaisia punaisia laikkuja naamassa, eikä sen jälkeen enään ollut... Oli kyllä tehokas rasva!!

Mun mielestä myös apteekista saa sellaisia pieniä näytetuubeja rasvoista. Ainakin monessa paikassa.

Erisan marketista. On ihan oikeasti tosi hyvä: pesuaine ei kuivata, kasvovedessä ei ole alkoholia ja kosteusvoiteita on useampaa eri rasvaisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalaista kaiken lisäksi;25819736:
Erisan marketista. On ihan oikeasti tosi hyvä: pesuaine ei kuivata, kasvovedessä ei ole alkoholia ja kosteusvoiteita on useampaa eri rasvaisuutta.

ei ole tyllut mieleenkään...

Yhteistyössä