Hyvä hyvä, Ukkolan Sanna!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Siitä tuli kansainvälinen uutinen: pienet koulupojat pakotettiin pyytämään anteeksi sukupuoltaan Australiassa.

Brauer College -oppilaitoksessa pidetyssä tilaisuudessa jopa 12-vuotiaiden poikien täytyi nousta seisomaan tyttöjen eteen ja pyytää anteeksi sitä, että he olivat poikia."

Hulluja nuo vasemmistolaiset.

• Vihainen
Reactions: Elena777
Noista pojista kasvaa varmaan hienoja miehiä, jos pitää jo 12 vuotiaana (itse olin silloin aivan kakara) pyytää sukupuoltaan anteeksi?

Mihin me naiset tätä tasa-arvoa oikeasti viemme?

Samalla opetetaan tuolla samanikäisille tytöille, että jokainen luokan poika on potentiaalinen uhka - varmasti vaikuttaa naiseksi kasvamiseen sekin.

Maailma onntulossa hulluksi joo....

• Tykkää
Reactions: m1es ja Elena777
Noista pojista kasvaa varmaan hienoja miehiä, jos pitää jo 12 vuotiaana (itse olin silloin aivan kakara) pyytää sukupuoltaan anteeksi?

Mihin me naiset tätä tasa-arvoa oikeasti viemme?

Samalla opetetaan tuolla samanikäisille tytöille, että jokainen luokan poika on potentiaalinen uhka - varmasti vaikuttaa naiseksi kasvamiseen sekin.

Maailma on tulossa hulluksi joo....
Vasemmisto tekee maailman hulluksi. :(

• Tykkää
Reactions: Echo
Mä en ymmärrä. NYT maailma on tulossa hulluksi? Eikö se ollut hullu jo, kun joka viikko Australiassa yksi nainen tapetaan puolison tai entisen puolison toimesta ?
Eikö se ole hullua, että yksi viidestä tytöstä joutuu seksuaalisen häirinnän kohteeksi, ennen, kuin täyttää kuusitoista?

Nyt, kun poikia yritetään kasvattaa, siitä nousee konservatiivisissä piireissä hirvee haloo! "en se mä ollut, mä oon vain kiltti poika" ja "ne on noi kaikki feministit ja vihervassarit, jotka tekee nyt pahaa"
KUUNNELKAA itteenne!

Ton pohjalta kaikki lähti liikenteeseen. Varmasti ylilyönti tapahtui, mutta onko se kaikkien feministien ja vihervassareiden vika.

Mä en ymmärrä. NYT maailma on tulossa hulluksi? Eikö se ollut hullu jo, kun joka viikko Australiassa yksi nainen tapetaan puolison tai entisen puolison toimesta ?
Eikö se ole hullua, että yksi viidestä tytöstä joutuu seksuaalisen häirinnän kohteeksi, ennen, kuin täyttää kuusitoista?

Nyt, kun poikia yritetään kasvattaa, siitä nousee konservatiivisissä piireissä hirvee haloo! "en se mä ollut, mä oon vain kiltti poika" ja "ne on noi kaikki feministit ja vihervassarit, jotka tekee nyt pahaa"
KUUNNELKAA itteenne!

Ton pohjalta kaikki lähti liikenteeseen. Varmasti ylilyönti tapahtui, mutta onko se kaikkien feministien ja vihervassareiden vika.

Jos se "viikottain tapettu nainen" on kaikkien poikien vika, on tuo syyllistäminen tasan samalla logiikalla kaikkien feministien vika. Ehkäpä feministejäkin "pitää kasvattaa", jouikkohäpäisy ja julkinen katumuksen anelu....

Yhteistyössä