Hyvä, ei miljoonia maksava puhelin 5 mpix kameralla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pusse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pusse

Vieras
Mistä löydän sellaisen? Tai onko jossain netissä sellasta mistä vois valita ne ominaisuudet mitä puhelimelta haluaa ja sit se antais listan niistä? En jaksa selata kaikkia puhelimia, kun lähes kaikissa alle 250-300 e maksavissa on kamera pienemmillä pikseleillä...

Mulla siis itseasiassa on jo hyvä kamera erikseen, mutta nyt saan puhelimen lahjaksi, tiettyyn summaan asti lahjan antaja maksaa ja sitten itse loput ja sanoi vielä että ota nyt sitten sellanen puhelin ettei tarvitse seuraavalla viikolla tulla itkemään että on ihan perseestä... Kuten kävi hänen edelliselle minulle ostamalleen puhelimelle, joka tosin on ollut mulla käytössä jo kolme pitkää vuotta, valituksesta huolimatta =)
Niin oishan se kiva että siinä ois sitten kaikki herkut ja hienouvet...

Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Meinasitko niistä kuvista tehdä isojakin suurennoksia kun noin paljon pikseleitä tarvitset?

Noooh, sanotaanko että tässä on sellanen (hölmö) tasa-arvokysymys käsillä...
Mies osti kaks vuotta sitten puhelimen kytkyllä, ja sitä maksetaan vieläkin, ja mies kun on hoitovapaalla niin minähän kaikki laskut maksan, eli myös tämän miehen kytköspuhelimen, joten nyt kun hän veronpalautuksillaan ostaa mulle puhelimen, niin haluan vähintäänkin samoilla hienouksilla olevan puhelimen =) Mies tosin itsekin sanoi että ei mitään neljänkympin puhelinta sitten, enkä sellaista olis huolinutkaan...

Joo, vaarallista tälle palstalle tulla sanomaan näin ja paljastaa että on lapsellinen, mutta ei nappaa sitten enää muitten aatteet kun on uudenkarhea puhelin kourassa :D Saan muutenkin aina tyytyä vähempään että muut saa jotain, nyt välillä mulle jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja mites:
6600i slide nokialta hinta 239e

Tuota kans katselin, mutta sitten aloin miettiä että kuinkahan iso muistikortti tuohon menee, kun touta omaakin muistia sillä on noin vähän...

Siis no okei, olen valmis niistä pikseleistä tinkimään, jos on kunnolla muistia...

Minulla on Nokian N82 ja siinä on 5Mpix kamera ja xenon salama. Tykkään kovasti puhelimestani! Kuvat onnistuvat mielestäni hyvin ja puhelimessa on helppo kuvankäsittelyohjelma. En omista muuta kameraa, sillä minusta on olennaista, että kamera on aina saatavilla ja melkein ainahan se känny on mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on Nokian N82 ja siinä on 5Mpix kamera ja xenon salama. Tykkään kovasti puhelimestani! Kuvat onnistuvat mielestäni hyvin ja puhelimessa on helppo kuvankäsittelyohjelma. En omista muuta kameraa, sillä minusta on olennaista, että kamera on aina saatavilla ja melkein ainahan se känny on mukana.

Toi puhelin vaikutti hyvältä näin äkkiävilkaisulta, joutuisin aika paljon laittaan kyllä omiani, mutta yleensä sitten käytänkin samaa puhelinta aika kauan...

Yhteistyössä