hyvä chat sivu miespuolista juttuseuraa vailla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anne&Ellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kakkoskierroksella kun ollaan niin ajattelin tosiaan että netti voisi olla myös hyvä tapa edes jutella. Ei jaksa enään niin usein riekkua baareissa. Täytyy koklaa tuota suomi24:sta.

Sinäpäs sen tiiätkin mitä PAKOMINEN on? Täällä ei kuule puutteesta kärsitä, orgasmit vann paukkuu. Elä tule mulle rehentelemään kun itelläs ei näytä järki juoksevan. ^O

Alkuperäinen kirjoittaja emmu:
Sinäpäs sen tiiätkin mitä PAKOMINEN on? Täällä ei kuule puutteesta kärsitä, orgasmit vann paukkuu. Elä tule mulle rehentelemään kun itelläs ei näytä järki juoksevan. ^O

:laugh: :laugh: uskotaan tuoki juttu kympillä pakominen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja emma:
Aika lapsellista tarttua tuommosiin tosiseikkoihin, minä vaan olen sitä mieltä että se mies voi löytyä mistä vain. Thats it.

Katellaan katellaan mistä se sun mies lötyy :D varmaanki puutteessa raukka parka :D mutta saa kyllä lämmintä pesää älä huoli ;)

Jaa, no sinähän se minut ja viopuolisoni tunnetkin? Taitaa olla juttuseura vähissä kun pitää jauhaa tommosta skeidaa. No, sainpa hyvät naurut. Taitaa olla vähän mielenterveyslääkityksen aika siellä päin.

Mitä sinä puutteesta horiset? Taidatpa itse olla. Meillä kuule menee asiat oikein hyvin. Löydä itse itsellesi mies niin ei tarvitse onnellisille kateellisena napista. :D Lapsellista touhua.

Yhteistyössä