Hyvä Björn Wahlroos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo. Kyllä nuo turhat tuet pitää ehdottomasti karsia. 5v opiskelukin on jo aika paljon, joten voisi kannustaa valmistumaan nopeammin jos tukia alettaisiin karsimaan siinä vaiheessa kun 5v opiskelua takana.

Yllätys: rikkailta pääomaverot pois.. köyhiltä tuhkatkin pesästä. Lisää tämmösiä.

Miksei oikeisto samantien vaan ammu köyhät pois päiviltä, pääsis vähemmällä molempi osapuoli.

[QUOTE="hohhoijaa";23325497]Yllätys: rikkailta pääomaverot pois.. köyhiltä tuhkatkin pesästä. Lisää tämmösiä.

Miksei oikeisto samantien vaan ammu köyhät pois päiviltä, pääsis vähemmällä molempi osapuoli.[/QUOTE]

Noku se on rikos. Ainakin vielä...

Noku se on rikos. Ainakin vielä...

Niin, lain mukaan valitettavasti köyhistä saa vielä saman kuin ihmisistä. Siis tuomion.

Ja kyllä, voin sanoa oman opiskeluni suhteen, että huomattavasti on nopettanut tätä toimintaa se, että olen tukikuukaudet käyttänyt miltei loppuun. Ja suunnitellut siten, että kun loppuu opintoaika, on pahvi pihalla. Juuri meidän laitoksella yliopistossa on poikkeuksellisen hankalaa rukata ja muokkailla opintoaikatauluja, koska opiskelijoiden sisäänotto on joka toinen vuosi, ja samalla alkavat aina kurssit pyöriä alusta. Eli jos ekana syksynä vaikka jätät kaksi kurssia tekemättä, seuraava mahku tehdä ne on kahden vuoden päästä. ja niiden tekeminen saattaa sitten olla edellytyksenä sille, että voi ottaa edistyksellisempiä kursseja... eli jos joku jää laiskuutta välistä, jumittaa koko touhu pahimmassa tapauksessa. Vähän hankasti selitetty.

No, olen yh, korkeakouluopiskelija enkä ole koskaan nostanut opintolainaa enkä toimeentulotukea. Että repikää siitä.

[QUOTE="jep";23325649]Yllätys! Wahlroos nostaa itse maataloustukia kesannolla olevista pelloistaan 300.000 euroa vuodessa...[/QUOTE]

niitähän se juuri kritisoi ja niistä haluaa leikata! Lukekaa kunnolla, jos olette oppineet.

Mielestäni koko Wahlroos on vanha ukko jolla ei mikään järki enään kulje! Anteeksi nyt vain mutta jotkut todella haluavat opiskella joksikin muuksi kuin rouva Kotiäidiksi tai siwan kassatyöntekijäksi. Joten kaikki äitiysapu kodinelätys lässynläät voisi leikata pois. Lapsia ei ole pakko tehdä jos siihen ei ole varaa.

Yhteistyössä