Hytti ja sen hinta Tallinnan-reissulla,vain toiseen suuntaan?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kysyn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kysyn"

Vieras
Tilailemassa Tallinnan-hotelliyötä, ja aattelin, että paluumatkalla laivalla hytti ois kiva. Onko joku ostanut hytin tommoselle reissulle vasta laivassa, ja jos on, niin mitähän noin suunnilleen saattaisi maksaa? Päivällä siis sen parin/kolmen tunnin matka..

No mitäpä se sulle kuuluu? Kysyin asiaa, ja et osannut vastata, niin se on moro!

No osaan minä vastata sen verran usein tuota reissua teen ja joo jos vapaita hyttejä on kuten yleesä on saat hytin ostettua laivasta mutta hinta on edelleen sama jos sitä meinasit että saisit halvemmalla mutta edelleen ihmettelen mihin hyttiä tarvit kun laivassa isot sälytyslokerotkin jos ajattelit sitä hyttiä matkatavaroiden säilytyksen vuoksi ottaa ;)

Luulen, että hytin hinta on vain toiseen suuntaan. Jos olet säilyttämässä tavaroita, laivoista löytyy lokerot.
Jos taas olet sänkyä/nukkumista/seksiä varten ottamassa, niin se hinta on vain toiseen suuntaan.
En itse ostaisi hyttiä sitä matkaa varten. Kannattaa varata etukäteen netistä.

Viikko ennen juhannusta otettiin hytti takastullessa, että vauva saisi rauhassa nukkua siellä kun laiva oli täynnä humalaisia. Olisiko ollut 36€/hytti, jos nyt oikein muistan.

Yhteistyössä