Onko kellään sellasta maassa olevaa hyppykiikkuu? Ootteko minkä ikäsenä pitäny siinä ja osaako pomppii siinä miten hyvin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lila88:tarkotatko kiikkua joka roikkuu katosta niin että lapsella yltää jalat maahan?
Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:Onko kellään sellasta maassa olevaa hyppykiikkuu? Ootteko minkä ikäsenä pitäny siinä ja osaako pomppii siinä miten hyvin?
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:Onko kellään sellasta maassa olevaa hyppykiikkuu? Ootteko minkä ikäsenä pitäny siinä ja osaako pomppii siinä miten hyvin?
Ei sellaista saa käyttää!
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Tolla kuvauksella mä veikkaisin että kyseessä on se "kävelytuoli"...
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Tolla kuvauksella mä veikkaisin että kyseessä on se "kävelytuoli"...
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Tolla kuvauksella mä veikkaisin että kyseessä on se "kävelytuoli"...
On sellasia telinellisiä hyppykiikkuja. Ainakin noissa ulkolaisissa kotivideoissa näkyy. Tiiä sitte saako meiltä sellasia.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:mistä tuollaisia saa, paljon maksaa? kivan näköinen kapistus![]()