hyppykiikku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pomppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
neuvolan suosituksen mukaa älä hanki!meil oli esikoisel vähä aikaa käytössä,mut eihän sitä kukaa jaksanu vahtii montaa tuntia ku kauheet pultit veti jos pois otti!kuopuksel ei oteta lainkaa käyttöö...liekö tallellakaa enää!

meillä oli sellanen,kun ei viihtyny lattialla yhtään niin siinä tykkäs pomppia et sain edes tiskattua rauhassa. kovin pitkä ikäinen ostos se ei ole. tarkkaan katsoa et koko jalka yltää maahan ettei tuu varvastusta,meillä ei kyllä kävelemään lähtöä hidastanut.

Vanhempi poika ei välittänyt juurikaan,tämä nuorimmainen varmaan tykkäisi.
Sen enempää sitteri kuin hyppykiikkukaan ei välttämättä hidasta kävelyyn oppimista,on yksilöllistä tuo liikkumaan alkaminen

Hanki vaan! Se on tosi ihana laite. Ja yhdelle vastaajalle tiedoksi, että siinä ei todellakaan kuulu eikä saa pitää tuntikausia. Itse olen aina pitänyt maksimissaan 20min kerralla!!! Ei se ole mikään lastenhoitoväline. Eikä hidasta kävelemään oppimista OIKEIN käytettynä. Sitten varmaan joo jos siinä tosiaan riiputetaan tuntikausia lasta notkumassa.

Ja meille ihan lastenkirurgikin sanoi, että ei ole haittaa ja kysyin asiaa ohimennen meidän lonkkalapsen kohdalla.

Just tiskauksen tai keittiön pikasiivouksen ajaksi olen lapsen kiikkuun laittanut. Hyvin on 3 neljästä lapsesta siinä viihtynyt. Kaikki ovat kävelleet ennen 1v täyttämistä, joten turhaa pelottelua.

Meilläkin lastenlääkäri kehotti että poika voisi kiikusta tykätä, koska pomppi lääkärin sylissä niin kovin! Tosin ei ostettu, se vain jotenkin jäi. Kun tosiaan ei kovin pitkäikäinen ole.

meillä on ollu kaikilla lapsilla (siis, minä ja sisarukset) ja kaikki paitsi mä kävelee normaalisti. tosin mun kävelyhärö ei varmaan johu tosta kiikusta. varsinki pikkubroidi oli kauhee hyppimään ja oli pakko saada joku laite missä se sais sitä vapaasti tehä. olihan meitä neljä pomputtamassa, mutta ku ei lihakset riittänyt kumminkaan :)

mutta muistakaa kiinnittää se hyvin ja varmistakaa että se katto kestää! siskon pomppukarieeri loppu lyhyeen kun se irtos katosta.

Yhteistyössä