Hyppy tuntemattomaanko??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Olenko nyt todella hyppäämässä tuntemattomaan. Eli työkuviot menis uusiksi.

Tohon lähelle ollaan avaamassa uutta kauppaa, ja meinasin hakea sinne töihin.
No miinusta tulee ehkä työajoista, eikä työviikkokaan olis enään maanantaista perjantaihin, mutta ehkäpä siihenkin tottuisi. :saint: Eikös?
Palkka olis kyl vähän parempi... Ihan vähän, mut kuiteski.

Mulla vaan taitaa olla 1kk irtisanomisaika nykyisestä ja jäin tossa pohtimaan, että JOS mä saisin ton kaupan duunin (joka alkaisi marraskuussa ) (ja milloin siitä sais päätöksen sainko edes paikkaa.) Niin milloinkas mun nyt sitten pitäs sanoa itseni irti? Vai voisinko käyttää irtisanomisaikaan esim. kertyneitä lomia?
Tän kuun lopussako vai kerkiäisköhän lokakuussa vielä?

Kaikkea sitä pohtiikin siksi, että saisi mieluisamman duunipaikan : /

Sun pitää irtisanoa itsesi kuukautta ennenkuin haluat lopettaa työt. Toi lomien käyttö riippuu ihan työnantajastasi. Hän voi antaa sun pitää kertyneet lomapäivät vapaana tai sitten hän maksaa lomapäivät sulle rahana. Mutta sun pitää kysyä sitä työnantajaltasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22032233:
Sun pitää irtisanoa itsesi kuukautta ennenkuin haluat lopettaa työt. Toi lomien käyttö riippuu ihan työnantajastasi. Hän voi antaa sun pitää kertyneet lomapäivät vapaana tai sitten hän maksaa lomapäivät sulle rahana. Mutta sun pitää kysyä sitä työnantajaltasi.

Jos en ole väärin ymmärtänyt, niin mun nykyinen työnantaja on joustava noissa tapauksissa, eli se käsittääkseni on sopimusasia.

Ja kiukkuperse...siihenpä siihen :whistle::saint::xmas:

[QUOTE="vieras";22032249]Otsikon perusteella odotin jotain suurempaa muutosta, tyyliin kamat kasaan, laukku kainaloon ja menolippu mahdollisimman kauas :D[/QUOTE]

No mulle jo tää on iso asia. Sun ehdotus... *puistattaa ajatuskin*, ei pahalla. Ei ihan niiiin radikaalia kuitenkaan ;)

Yhteistyössä