Hypotoniselle lapselle,millaiset kengät jotka pysyvät jalassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli meillä on seisomatelinettä varten mittatilaustyönä tehdyt kengät sairaalan kautta,sellaiset sandaalit.No talvella on kutakuinkin pysynyt yhdet tietyt kengät jalassa,kiitos haalareiden kuminauhojen jotka laitetaan kengän alle.

Mutta kevät ja kesä tulee niin mitäs nyt?Koitettiin sellaset merkkikengät jotka maksoi yli 40e. mutta sai ne aina jaloista potkimalla rattaita.Mistä ihmeestä sellaiset kengät jotka pysyvät,nuo sandaalit kun kuitenkin on käytössä vain sisällä ja kesällä lämpöisellä toki voi laittaa.

Lapsi ei seiso eikä kävele eli millaiset kengät voisivat pysyä tai oletteko te saaneet jotain vinkkejä apuvälinepuolelta?

Kyllä mulla on kevät haalareissa kanssa kuminauhat. Luulisi, että toimisi samalla tavalla, kuin sulla talvellakin

Kevyet korkeavartiset tiukasti kiinnitettävät kengät?

Oletko kysynyt onko teidän mahdollista saada kenkiä maksusitoumuksella? Meillä tytöllä seisomateline, ei seiso itsenäisesti. Me saadaan kunnon kengät maksusitoumuksella, jotka fysioterapeutin ja ammatti-ihmisten kanssa katsotaan sopiviksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Mie vaan :
Kyllä mulla on kevät haalareissa kanssa kuminauhat. Luulisi, että toimisi samalla tavalla, kuin sulla talvellakin

Kevyet korkeavartiset tiukasti kiinnitettävät kengät?

Kesäkengät toki täytyy pysyä ilman kumilenkkejä. Kesällähän ollaan vähissä vaatteissa. Meillä ei ainakaan shorteissa ole kumilenkkejä :)
Tämä siis kevennyksenä, ei pahalla kirjoittajalle.

Eli meillä tosiaan nuo sandaalit on tosi hyvät ja pysyvät jalassa mutta sitten normilenkkarit ei..Olen kyllä menossa apuvälinepuolelle perjantaina,ajattelin vain ensin kysästä täältä vinkkiä.

Yhteistyössä