Hypo-pankin toimitusjohtaja Ari Pauna varoittaa kansalaisia Helsingin vasemmiston aiheuttamasta kasvavasta koulupiiririskistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Pankinjohtaja: ”Helsingin asuntomarkkinoilla on kasvava koulupiiririski”
Hypon toimitusjohtaja Ari Pauna: ”Kannattaa miettiä missä ja miten asuu. Varsinkin lapsiperheiden.” Asuntoluottoihin erikoistuneen Hypon toimitusjohtaja Ari Pauna ottaa kantaa sosiaalisessa mediassa vellovaan koulupiirikeskusteluun, joka sai alkunsa siitä, kun Helsingin kaupunki päätti maaliskuussa ja kesäkuussa uusista koulupiireistä Itä-Helsingissä tarkoituksena tasoittaa oppilasmääriä ja vähentää segregaatiota. – Hyvä tiedostaa. Helsingin asuntomarkkinoilla on kasvava koulupiiririski, Pauna varoittaa X-viestipalvelussa."

Suomessa on pienet ympyrät. Onneksi kouluongelmat eivät enää minua liippaa.
Nautin täysin rinnoin hömppäsarjoista, joissa asiat mutkistuvat ja sitten ihmeen kaupalla suoristuvat.
Silmäkarkkia vatsan täydeltä.

Suomessa on pienet ympyrät. Onneksi kouluongelmat eivät enää minua liippaa.
Nautin täysin rinnoin hömppäsarjoista, joissa asiat mutkistuvat ja sitten ihmeen kaupalla suoristuvat.
Silmäkarkkia vatsan täydeltä.
Eli yhteiskunnan ongelmilla ei ole väliä, jos ne eivät suoraan vaikeuta sinun elämääsi. Kovin itsekästä ja itsekeskeistä.
Samalla logiikalla hyvin toimeentulevan kannattaa viitata kintaalla vähävaraisten toimeentulo-ongelmille ja katsella/kuunnella hömppäsarjoja valitusta peittämään.

Selvitin vaikeat totaali-yh-vuoteni hammasta purren täysin ilman mitään apua. Miksi en saisi tuulettaa ja haistattaa pitkät oikeistopopulistiselle riistoyhteiskunnalle?
Minulla ei ole mitään syytä puuttua Helsingin koulupiireihin.
Luotan täysin henkilöihin, jotka hoitavat asiaa virkansa puolesta.
Mitä iloa saisin tällä palstalla asioiden jankkaamisesta, kun palaute on aina likasanko niskaani? Nauttikaa naiset elämästänne ja älkää ikinä kirjoittako sanaakaan minnekään. Siitä ei ole ollut ikinä mitään hyötyä. Sen olen jo oppinut kantapääni kautta vuosikymmenten aikana.

Yhteistyössä