Hyperstimulaatio

• Viestiketjun aloittaja Niz
  • Ensimmäinen viesti
En oo ainakaan koskaan kuullu, että hoikille tulis hyperiä muita helpommin, en usko sillä olevan vaikutusta, mut en nyt varmaks sano... Solujen määrähän siinä ratkaiseva on. Mulla punktoitiin 50 follia, joissa 33:ssa solu. Tipalla nestettä sain heti punktion jälkeen, ja kotona piti toki juoda myös paljon. Ja mulle sanottiin nimenomaan, et EI PELKKÄÄ VETTÄ, vaan mehua tms. myös. Ja apteekista Osmosalia nesteytykseen, en muista määrää, miten paljon sitä piti päivässä litkiä.
Ja siis tuoresiirtoahan mulle ei tehty sitten ollenkaan, koska tuon punktion jälkeen jos raskaus ois alkanu, hyper olis ollu melko varma. No, tehtiin sitten pas, josta nyt raskaana rv 33 ja risat :)
Tsemppiä ja onnea kovasti punktioon sulle! :)

Mulle iski myös hyperi vaikka folleja oli "vaan" 16. Tehtiin tuoresiirto, josta plussasin ja nyt menossa rv 27. :) Lääkäri oli sitä mieltä, että toi raskauden alkaminen siis pahensi tota hyperiä, muuten olis voinu mennä ohi huomaamattakin. Mulle lääkäri suositteli juotavaksi 4-5 litraa päivässä ja yhden vuorokauden olin sairaalassa nesteytyksessä. Kannattaa ottaa mahdollisimman rauhallisesti jos voi, koska liikkuminen on varsinkin aluksi varsinaista hissuttelua ja turvoitus voi olla aikamoista. Varsinaisesti kipeä en ainakaan minä kuitenkaan ollut. Tsemppiä punktioon! :)

Yhteistyössä