Hyperi

Hei vaan kanssasisaret!
Olen tässä juuri selviytynyt hyperstimulaation pahimmasta vaiheesta makaamalla viikon sairaalassa tippaletkun jatkeena.Olipas aivan kamalaa.Mitenkähän kaun tämä kestää? Onko kenelläkään kokemusta? Hyvää tässä on tietysti se, että olen raskaana ja hcg on 1450.Tämä oli meidän 13 yrityskerta.Eli periksi ei passaa antaa.Tsemppiä kaikille!
 
Alkaa varmaan jo hellittää pahin hyperi kun päästivät kotiin mutta se turvotus ei lähde minnekkään (vähenee ehkä ) kun olet raskaana =) Alkuraskudesta olin turvoksissa ainakin rv10 saakka. Onnea vaan raskaudesta! Passista siis mulla plussa ja nyt 16+3 menossa.
 
Suuret onnittelut sinulle rose79 raskauden johdosta! Ja voimia sinulle hyperin jälkimaininkeihin ja kipuihin. Kerroit, että teillä oli 13. yrityskerta josta onnistui, niin mitä kaikkia hoitoja tuossa 13 kerrassa on mukana esim. kuinka monta ivf-hoitoa? Yritän tässä nimittäin tsempata itteeni uuteen hoitoon, se on alkamassa seuraavista menkoista.
 
Tosiaankin olen laskenut tähän hoitoihin mukaan inssit ja nyt sitten kolmas ivf tuoresiirto toi toivottavasti toivotun tuloksen.Välissä on myös lukuisia pas siirtoja.Monta kertaa olen toivoni menettänyt, mut sitkeä kannattaa näköjään olla.Monesko yrityskerta sinulla Lapin matkaaja? Tsemppiä.Älä luovuta!
 
rose: mulle tuli myös hyperi kun aloin odottaa tyttöä. Reilu vuosi sitten makoilin 10pv sairaalassa ja mun turvotus meni niin pahaksi, että jouduttiin punktoimaan nestettä mahasta. Yök! Tuli myös sellainen erittäin harvinainen sivuoire, että mun toinen häpyhuuli turposi appelsiinin kokoiseksi ja voinet vaan kuvitella mitä oli kävellä sellainen pallo jalkovälissä :eek: Sekin oli riesana useamman viikon kunnes alkoi laskeutua. Turvotus kesti aika kauan ja muutenkin olo oli tukala. Onnea plussasta!
 

Yhteistyössä