Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Yöööök :x
Meillä oli edellisessä kämpässä riisihoroja, mut ne oli ennemmin ruskeita.
Mitäääää, et kai sä oo missannu mun panikointia niiltä ajoilta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Yöööök :x
muistan lukeneeni, mut kyl mulla kävi ihan muut horot nyt naurattaanAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Mitäääää, et kai sä oo missannu mun panikointia niiltä ajoilta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Yöööök :x
No arvaas kuin mä repesin, ku faija soitti mulle ja heitti vaan ekana et poro horo moro. Horoja kaikki tyynni, aatana B)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:muistan lukeneeni, mut kyl mulla kävi ihan muut horot nyt naurattaan
riittää et oot ihan hiljaa, kuulet kyllä kuhinanAlkuperäinen kirjoittaja m:Oikeesti. minä en nyt uskalla mennä kattoon mun puuroriisejä. Enkä koko kuiva-ainekaappia.
horoista joulua ja horoisaa uutta vuotta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:No arvaas kuin mä repesin, ku faija soitti mulle ja heitti vaan ekana et poro horo moro. Horoja kaikki tyynni, aatana B)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:muistan lukeneeni, mut kyl mulla kävi ihan muut horot nyt naurattaan
Samat sulle, horo :xmas: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:horoista joulua ja horoisaa uutta vuotta :xmas:
Eiku jotain horoja ja niitten lapsia. Tuplahyi!Alkuperäinen kirjoittaja v:Lapsia? Hyi.
Lopeta!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:riittää et oot ihan hiljaa, kuulet kyllä kuhinanAlkuperäinen kirjoittaja m:Oikeesti. minä en nyt uskalla mennä kattoon mun puuroriisejä. Enkä koko kuiva-ainekaappia.
Noh, NYT tulee ainakin siivottua Mies lähtee huoltsikalta hakemaan puuroriisiä, on huomenna menossa töihin ja joulu on kuulemma pilalla jos ei saa riisipuuroa aamullaAlkuperäinen kirjoittaja :/:Lopeta!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:riittää et oot ihan hiljaa, kuulet kyllä kuhinanAlkuperäinen kirjoittaja m:Oikeesti. minä en nyt uskalla mennä kattoon mun puuroriisejä. Enkä koko kuiva-ainekaappia.
Mä oon nyt ihan varma, et siellä on jotain öttiäisiä. Rangaistus siitä etten siivonnu keitttiönkaappeja jouluksi.
Noita horoja on kai sitten meilläkin ollut! Punaruskeita, pieniä ja pitkulaisia muutaman millin mittaisia kuoriaisia. Joskus tuli jonkun kaupan paketin mukana ja siitä lähtien niitä on aina jostain pölähtänyt uuvestaan. |O Mokomat kaappihorot!Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Yöööök :x
"Huom. kuvien ötökät ovat luonnossa paljon pienempiä."Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:http://www.mtv3.fi/koti/sillasiisti/hyikauheeta.shtml