Kertokaa miten nuo teillä käytännössä toimivat. Miltä aikaväliltä palkinto annetaan, kolme viikkoa, kuukausi? Kuinka monta hymynaamaa päivässä on maksimi ja mikä minimi palkinnon saamisen kannalta? Meillä tuota hymynaamataulukkoa palkintoineen olen miettinyt 4-vuotiaan nirsoiluun kasviksia ja hedelmiä kohtaan. Entä minkälaisia ne palkinnot voisivat olla? Eivät tietenkään mitään kovin suurta ja kallista. Ensimmäiseksi palkinnoksi olen miettinyt liituja. Niitä kun tyttö on itse toivonut.
Jos ajatellaan, että yksi hymynaama olisi aina vaikkapa yksi hyvin sujunut ateria. 5 hymynaamaa siis täydellisenä ruokailupäivänä, mutta mikä olisi minimi palkinnon saavuttamisen kannalta? Olen vähän muissakin asioissa ollut lapsen ikään nähden turhan ankara ja vaatinut häneltä liikaa. Siksi ajattelinkin kysellä vähän tuosta minulle vieraasta hymynaamataulukosta, etten asettaisi siihen liian tiukkoja odotuksia. Olisin hyvin kiitollinen neuvoistanne.=)
Jos ajatellaan, että yksi hymynaama olisi aina vaikkapa yksi hyvin sujunut ateria. 5 hymynaamaa siis täydellisenä ruokailupäivänä, mutta mikä olisi minimi palkinnon saavuttamisen kannalta? Olen vähän muissakin asioissa ollut lapsen ikään nähden turhan ankara ja vaatinut häneltä liikaa. Siksi ajattelinkin kysellä vähän tuosta minulle vieraasta hymynaamataulukosta, etten asettaisi siihen liian tiukkoja odotuksia. Olisin hyvin kiitollinen neuvoistanne.=)