Hymykuopista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miehelläni on aika isot hymykuopat, samoin on kahdella isommalla lapsellamme. Mutta tuokolmonen ei ole saanut edes pieniä hymykuoppia. Mistähän johtuu, että ei ole perinyt niitä? Vai voiko ne tulla myöhemmin näkyviin? Vauva nyt 6kk. Isommilla ne on näkyneet kyllä jo laitoksella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehelläni on aika isot hymykuopat, samoin on kahdella isommalla lapsellamme. Mutta tuokolmonen ei ole saanut edes pieniä hymykuoppia. Mistähän johtuu, että ei ole perinyt niitä? Vai voiko ne tulla myöhemmin näkyviin? Vauva nyt 6kk. Isommilla ne on näkyneet kyllä jo laitoksella.

Mites sulla itelläs? Mun miehellä on kaksi, mulla ei ja pojalla on toisessa poskessa.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Mites sulla itelläs? Mun miehellä on kaksi, mulla ei ja pojalla on toisessa poskessa.

Mulla ei ole.

Ihan on yksilöllistä tuokin.... minulla hymykuopat molemmissa poskissa, miehellä vain toisessa... Meillä on kolme lasta, joista vain yhdellä on kuopat...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Mulla ei ole.

Näin, se kun vaikuttaa sultakin saatu perimä.

Mulla on toisessa poskessa (oikeassa) hymykuoppa. Miehellä ei ole ollenkaan. Kolmesta tyttärestä esikoisella on hymykuoppa vasemmassa poskessa. Hän on myös vasenkätinen. En tiedä liittyykö mitenkään asiaan, mutta kummallinen yhteensattuma.

Yhteistyössä