Hymiöt ja mese

tallennat ensin hymiön koneelle ja sit meet meseen ja hymiöihin, siellä on kohta "create" (tai luo tms, mulla englanninkielinen windows joten on noin). sieltä vaan etit sen hymiön ja liität sen meseen.

mesestä saat kopsittua hymiön kun klikkaat hymiön päällä, hiiren oikeen puoleista nappia ja liitä tai tallenna tms, en muita niin tarkkaan, mut ei sen vaikeempaa kuitenkaan. :)

Kiitos, sain lisättyä meseen hymiöitä.

Tänne en onnistu niitä liittää.

:headwall:

Mitä tein väärin?

Jos klikkaan hymiön päällä oikeeta nappii, tulee esim kopioi ja liitä vaihtoehto, mutta niiden avul ei tänne saanut hymiöö lisättyy.
Siis tähän keskusteluun.

valitse se "kopioi kuvan osoite. sit en muista minkälainen se kuva on siinä kun tänne kirjotat (siinä kun näkyy hymiöt niin on niitä muitakin juttuja kun vastaat, harmaille ne ei näy) mut
tagien väliin laitat sen osotteen niin näkyy täällä. :)

Eti joltain sivulta sen haluamasi hymiö. Paina siitä kohdasta tallenna kuva nimellä mikä lieki:) Sit meet meseen ja luo oma hymiö haet sen sieltä ja sitten keksi sille joku nimi...:P

Nii. Mistä saa ladatuksi. Mä sain mun koneen vasta 2 pvää sitten, enkä haluis viruksia, niin mistä saisi ilmain viruksia ladatuksi. Mun kamu latas niit, ja nyt sil on kone täys viruksii.

Yhteistyössä